نویسنده = %D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B9%D9%84%DB%8C %D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86 %D8%AE%D8%A7%D9%86%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 32-46

سعیده خوش روش؛ مهناز خسروجاوید؛ عباسعلی حسین خانزاده


اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 4، شماره 3، خرداد 1394، صفحه 7-21

نورا آقاجانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ سید موسی کافی


مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 6-27

jld-3-1-92-7-1

مریم برجیس؛ منصور حکیم جوادی؛ محبوبه طاهر؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ عباسعلی حسین خانزاده