نویسنده = %D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85 %D8%AE%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7%DB%8C %DA%86%D9%85%D8%A7%DA%86%D8%A7%D8%A6%DB%8C
مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107

محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی


نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127

jld-3-1-92-7-7

محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی