نویسنده = %D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3 %D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85%DB%8C
مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری

دوره 3، شماره 4، مرداد 1393، صفحه 59-79

93-3-4-4

ناصر صبحی قراملکی؛ عباس ابوالقاسمی؛ حمیدرضا دهقان


مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 68-78

jld-3-3-93-3-5

زهرا مصطفی سرباز؛ عباس ابوالقاسمی؛ سهیلا رستم اوغلی


مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 2، اسفند 1392، صفحه 109-124

d_jld_3_2_92_12_25_7

آرام نوره درویشعلی؛ بتول احدی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا باقریان سرارودی


نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 109-127

jld-3-1-92-7-7

محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی


مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176

jld-2-4-92-5-9

محمد نریمانی؛ مسلم عباسی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی