نویسنده = فاطمه نصرتی
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 140-166

10.22098/jld.2019.761

باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ مژده ملاحسینی؛ محمدعلی مظاهری


تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 100-120

باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ سارا شریفی


اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122

فاطمه نصرتی؛ باقر غباری‌بناب؛ مریم وکیلی‌نژاد؛ حسین کشاورز‌ افشار


تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 55-67

jld-3-3-93-3-4

باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ حسن غلامحسین زاده