نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF %D9%86%D8%B1%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C
بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اسفند 1402

10.22098/jld.2023.13578.2120

متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده


مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402

10.22098/jld.2023.13562.2117

بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی


مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 187-199

10.22098/jld.2020.1051

محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ زینب محسن پور


مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107

محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی