کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84 %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C
مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار

دوره 11، شماره 3، اردیبهشت 1401، صفحه 45-61

10.22098/jld.2022.7471.1801

بنفشه حسین زاده کلسری؛ سید موسی کافی ماسوله؛ عباس ابوالقاسمی


اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری

دوره 10، شماره 3، فروردین 1400، صفحه 366-379

10.32598/JLD.10.3.6

عزت اله قدم پور؛ سارا قصیری گودرزی؛ روح الله درخشان فر؛ حافظ پادروند


مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 187-199

10.22098/jld.2020.1051

محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ زینب محسن پور


مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 107-127

10.22098/jld.2020.923

اکبر عطادخت؛ سعیده هدایت؛ زهرا سپهری نسب


ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 99-124

10.22098/jld.2019.759

شهاب مرادی؛ علی محمد رضایی؛ سیاوش طالع‌پسند


کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 55-69

lkd-4

اکبر عطادخت؛ ولی یعقوبی؛ سجاد بشرپور؛ رقیه زارع