کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84 %D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B6%DB%8C
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری

دوره 13، شماره 1، آذر 1402، صفحه 29-41

10.22098/jld.2024.14068.2129

نگین کاظم زاده؛ نگار استوار


تأثیر بازی‌های رایانه‌ای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 98-83

10.22098/jld.2023.13034.2098

مرضیه ملکیها؛ فرشید اصلانی؛ حسین ستوده آرانی؛ مهسا آرین نژاد


فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی

دوره 9، شماره 3، اردیبهشت 1399، صفحه 7-31

10.22098/jld.2020.919

محمدصبور ابراهیمی؛ حمید علیزاده؛ باقر غباری بناب؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ آرینا بختیاری


اثربخشی آموزش گروهی مهارت‌های اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 4، شهریور 1396، صفحه 40-66

10.22098/jld.2017.556

زیبا برقی ایرانی؛ حسنا وفاپور؛ آزاده مرادی چقا مارانی؛ محمد جواد بگیان کوله مرز؛ مسلم رجبی


تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25

علی اکبر ارجمندنیا؛ مونا اسبقی؛ غلامعلی افروز؛ مهدیه رحمانیان


اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122

فاطمه نصرتی؛ باقر غباری‌بناب؛ مریم وکیلی‌نژاد؛ حسین کشاورز‌ افشار


مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 68-78

jld-3-3-93-3-5

زهرا مصطفی سرباز؛ عباس ابوالقاسمی؛ سهیلا رستم اوغلی


مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 154-176

jld-2-4-92-5-9

محمد نریمانی؛ مسلم عباسی؛ عباس ابوالقاسمی؛ بتول احدی


بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 6-21

jld-1-2-91-1-1

ملاحت امانی؛ اوشا برهمند؛ محمد نریمانی