کلیدواژه‌ها = %D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%84 %D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%86
اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روان‌خوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن

دوره 12، شماره 3، خرداد 1402، صفحه 106-92

10.22098/jld.2023.12287.2069

سعید یوسفی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ مهدی دستجردی کاظمی


مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی)

دوره 2، شماره 4، تیر 1392، صفحه 6-27

jld-2-4-92-5-1

محمد حاتمی؛ علیرضا احمدیان؛ حمیدرضا حسن آبادی


مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1392، صفحه 6-17

jld-2-3-92-2-1

علی اکبر شریفی؛ حسین زارع؛ میترا حیدری