نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 46-62]
  • اخوان تفتی، مهناز مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-28]
  • اسدی بیدشکی، سارا مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-28]
  • افروز، غلامعلی بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
  • افروز، غلامعلی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
  • امانی، ملاحت بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-21]
  • امیدی، مسعود مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 43-62]

ب

  • بخشی، جعفر تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
  • برهمند، اوشا بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-21]

پ

  • پاکیزه، علی مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-84]
  • پیرزادی، حجت تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]

ح

  • حاجلو، نادر بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 24-43]
  • حسن زاده، سعید تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]

خ

  • خدابخش، روشنک بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 116-139]
  • خدادادی، کامران اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]
  • خرمایی، فرهاد مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 60-77]
  • خسروجاوید، مهناز بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 29-45]

د

  • داوری، رقیه شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 63-76]

ذ

  • ذبیحی، رزیتا بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 116-139]

ر

  • رجبی، سعید مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 60-77]
  • رجبی، سعید مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 43-62]
  • رجبی، سعید نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 46-62]
  • رجبی، سوران بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
  • رجبی، سوران مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-84]
  • رجبی مقدم، سارا بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-130]
  • رحیمیان بوگر، اسحق پیش بینی کنند ههای جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 22-42]
  • رضایی جمالویی، حسن مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
  • رضایی شریف، علی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 24-43]

ز

  • زاهد، عادل مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 43-62]
  • زاهدبابلان، عادل مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
  • زاهد بابلان، عادل مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
  • زکی یی، علی اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]

س

  • ستوده، محمدباقر مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
  • سمیه، staklavi@gmail.com تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 44-59]

ش

  • شریفی، علی اکبر شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 63-76]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-130]
  • صمدی خوشخو، حسن بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]

ع

  • عباسی، مسلم مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 60-77]
  • عباسی، مسلم نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 46-62]
  • علایی خرایم، رقیه مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • علایی خرایم، سارا مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
  • علیخانی، مصطفی اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]

غ

  • غباری بناب، باقر تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]

ف

  • فرزانه، جبرائیل مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]

ق

  • قمری کیوی، حسین اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 98-115]
  • قوامی لاهیج، سارانا بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 29-45]

ک

  • کاظمی، رضا بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 94-108]
  • کیامرثی، آذر بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 94-108]
  • کرمی، جهانگیر اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]

گ

  • گنجی، کامران بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 116-139]

م

  • محمودی، هیوا اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 98-115]
  • مهری نژاد، سید ابوالقاسم بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-130]
  • مؤمنی، سویل بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 94-108]

ن

  • نریمانی، محمد مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
  • نریمانی، محمد بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
  • نریمانی، محمد بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-21]
  • نریمانی، محمد اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 98-115]
  • نریمانی، محمد مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]