نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]
  • آقاجانی، نورا اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 6-21]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 104-120]
  • ارفع، مریم اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
  • اژدری، زمان اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
  • استکی، مهناز اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 90-103]
  • اشکانی، فرح تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
  • اصغری نکاح، سید محسن اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 66-84]
  • افروز، ستوده مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
  • ایمانی فر، حمید رضا مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 74-89]
  • امیدوار، خسرو مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
  • امیدوار، عظیم مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
  • امیری مجد، مجتبی مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 38-55]
  • امیریمنش، مرضیه رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]

ب

  • باباپورخیرالدین، جلیل تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • باباپور خیرالدین، جلیل اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 22-37]
  • برادران، مجید مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 74-89]
  • برجعلی، احمد اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 90-103]
  • برزگر، سبحان اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 6-21]
  • بشرپور، سجاد کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]

پ

  • پرزور، پرویز مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • پیروز زیجردی، معصومه بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 36-48]
  • پورشریفی، حمید اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 22-37]
  • پورعباس وفا، هما تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • پورعبدل، سعید مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 22-38]

ت

  • تازیکی، طیبه اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
  • تبریزچی، نرگس مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-35]
  • تقوایی، داود رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]

ج

  • جعفری، اصغر مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 38-55]
  • جلالی نژاد، راضیه اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]

چ

  • چوپان زیده، رویا بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 36-48]

ح

  • حامدی، زهرا اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 22-37]
  • حیدری، حسن تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
  • حسینی، سیده فاطمه مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 38-55]
  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
  • حق طلب، طاهره رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]

خ

  • خانجانی، زینب تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • خرم آبادی، یداالله مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]

د

  • دالوند، مریم اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]

ر

  • رستم اوغلی، زهرا اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 6-21]
  • رستم اوغلی، زهرا مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
  • رضایی، اکبر تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 49-65]

ز

  • زارع، رقیه کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]

س

  • سیفی، زهرا اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]
  • سلیمانی، اسماعیل مقایسه‌ی عملکرد دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 56-73]

ش

  • شاه محمدزاده، یحیی مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
  • شربتی، انوشیروان مقایسه‌ی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانش‌آموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-100]
  • شعربافزاده، عادله اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
  • شوشتری، مژگان اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 38-54]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 22-38]
  • صفاری نیا، مجید مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]

ط

  • طالبی جویباری، مسعود مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]

ع

  • عابدی، احمد اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 38-54]
  • عابدی، احمد بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 36-48]
  • عباسی، مسلم مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 22-38]
  • عطادخت، اکبر کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]
  • عظیمی، اسماعیل تولید چندرسانه‌ای آموزشی دیکته‌یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
  • علی پور، احمد مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 74-89]

غ

  • غنایی چمن آباد، علی اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 66-84]

ف

  • فرید، فاطمه مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]

ق

  • قاسمزاده، سوگند اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
  • قمرانی، امیر اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]

ک

  • کاظمی، آمنه تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
  • کاظمی، فرشته اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 38-54]
  • کافی، سید موسی اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
  • کامکاری، کامبیز مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]
  • کیان ارثی، فرحناز مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 89-99]
  • کریمی، بهروز مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]
  • کرمانی زاده، رکسانا تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 49-65]
  • کلانی، سارا اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 66-84]

م

  • محمد رضایی، علی مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 89-99]
  • مرادی، شهاب مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 89-99]
  • مهاجری، محمد اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
  • موسوی پور، سعید تولید چندرسانه‌ای آموزشی دیکته‌یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
  • مولودی، عابد مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]

ن

  • نبیدوست، علیرضا اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 90-103]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 104-120]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانش‌آموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-100]
  • نوری، رویا مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 104-120]

و

  • وحیدی، زهره مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-35]

ی

  • یارمحمدیان، احمد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
  • یعقوبی، ولی کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]