نمایه نویسندگان

آ

  • آریاپوران، سعید مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 7-26]

ا

  • ابراهیمی، مرتضی مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
  • ارجمندنیا، علی اکبر مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]
  • اسلامی، معصومه شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-124]
  • اسماعیلی قاضی‌ولوئی، فریبا اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 59-86]
  • اصل اناری، روح اله اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-24]
  • اعظمی، یوسف اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
  • افروز، غلامعلی مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]

ب

  • برازنده چقائی، سمیه مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
  • بشرپور، سجاد مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 125-141]
  • بشرپور، سجاد مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
  • بگیان کوله مرز، محمد جواد مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]

پ

  • پیرانی، ذبیح مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 28-53]
  • پیرخایفی، علیرضا اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
  • پرزور، پرویز مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 125-141]

ت

  • تدریس تبریزی، معصومه اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-107]
  • تدریس تبریزی، معصومه اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 89-107]
  • توحیدخواه، فرزاد مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]

ج

  • جناابادی، حسین بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]

ح

  • حاجلو، نادر اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
  • حسین خانزاده، عباسعلی اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 32-46]
  • حسن نیا، علی مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 122-144]
  • حسنوند، باقر اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
  • حسنوندی، صبا اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
  • حشمتی، رسول اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-24]
  • حق گوی، توحید اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]

خ

  • خسروجاوید، مهناز اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 32-46]
  • خشنودنیای چماچائی، بهنام مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
  • خوش روش، سعیده اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 32-46]

د

  • دری پارسا، جواد تأثیر ادراک‌های زیرآستانه‌ای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهره‌ای در بین دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
  • دلاوریان، مونا مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]

ر

  • ربیعی نژاد، محمدرضا بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • رسول زاده طباطبایی، سیدکاظم مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]

ز

  • زارعی مته کلایی، الهه بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]
  • زاهد، عادل مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]

س

  • سیداسماعیلی قمی، نسترن مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
  • سلیمانی، اسماعیل بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 54-73]

ش

  • شیخ‌الاسلامی، علی مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
  • شربتی، انوشیروان مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
  • شریف، علی رضایی اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
  • شکراللهی، رقیه اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-24]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 71-88]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 59-86]

ط

  • طالبی، هوشنگ بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • طاهری فرد، مینا مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]

ع

  • عابدی، احمد بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • عباسی، مسلم مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانش‏آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 74-91]
  • عبدالعلیان، مریم اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 43-58]
  • عطادخت، اکبر مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
  • عطادخت، اکبر مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
  • علیزاده فرد، سوسن اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-107]
  • علیزاده فرد، سوسن اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 89-107]
  • عمادی، سیدرسول بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 145-161]

غ

  • غباری‌بناب، باقر اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]
  • غفاری، مظفر نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 106-128]

ف

  • فدائی، مهدی شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-124]
  • فرخی، نورعلی اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
  • فرهنگی، عبدالحسن اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 43-58]

ک

  • کجباف، محمدباقر بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • کرمی، جهانگیر مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
  • کریمی‌لیچاهی، رقیه مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 123-140]
  • کشاورز‌ افشار، حسین اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]

گ

  • گودرزی، کورش اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]

م

  • محتشمی، طیبه اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-107]
  • محتشمی، طیبه اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 89-107]
  • محمدی، گلاویژ مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
  • محمّدی، نسیم مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
  • محمد رضایی، علی مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 122-144]
  • محمدی فر، محمدعلی بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]
  • مرادی، مسعود اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
  • مظاهری، محمدمهدی بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
  • مظفری مکی آبادی، منصوره بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 145-161]
  • معظمی گودرزی، سعیده اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
  • معین الغربائی، فاطمه شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-124]
  • مهدی نژاد گرجی، گلین بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]

ن

  • نجفی، محمود مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 122-144]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 125-141]
  • نریمانی، محمد نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 106-128]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
  • نریمانی، محمد مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
  • نصری، صادق مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 123-140]
  • نصرتی، فاطمه اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]
  • نظری، ملیکا اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
  • نوری، حیدر مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]

و

  • وکیلی‌نژاد، مریم اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]