ناتوانی های یادگیری (JLD) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 5 (1395-1394)
دوره 6 (1395)
دوره 4 (1394-1393)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 3 (1393-1392)
دوره 2 (1392-1391)
دوره 1 (1391-1390)
دوره و شماره:
دوره 4، شماره 2 (دوره4شماره2پیاپی13زمستان93)، زمستان 1393، صفحه 1-128
1
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی
صفحه
6-21
عباس ابوالقاسمی؛ سبحان برزگر؛ زهرا رستم اوغلی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(214 K)
2
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی
صفحه
22-37
جلیل باباپور خیرالدین؛ حمید پورشریفی؛ زهرا حامدی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(300 K)
3
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی
صفحه
38-54
احمد عابدی؛ فرشته کاظمی؛ مژگان شوشتری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(286 K)
4
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص
صفحه
55-69
اکبر عطادخت؛ ولی یعقوبی؛ سجاد بشرپور؛ رقیه زارع
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(229 K)
5
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری
صفحه
70-83
فاطمه فرید؛ کامبیز کامکاری؛ مجید صفاری نیا؛ ستوده افروز
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(227 K)
6
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی
صفحه
84-99
عابد مولودی؛ بهروز کریمی؛ یداالله خرم آبادی؛ اسماعیل سلیمانی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(207 K)
7
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن
صفحه
100-120
محمد نریمانی؛ راضیه جلالی نژاد؛ عادله شعربافزاده؛ زمان اژدری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(305 K)