دوره و شماره: دوره 5، شماره 2، زمستان 1394 (پیاپی 17) 
3. مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده

صفحه 43-53

مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز؛ فرزاد توحیدخواه؛ سیدکاظم رسول زاده طباطبایی؛ علی اکبر ارجمندنیا


6. بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان

صفحه 92-105

محمدعلی محمدی فر؛ گلین مهدی نژاد گرجی؛ حسین جناابادی؛ الهه زارعی مته کلایی