نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش دقت تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 91-111]
  • آموزش ریاضی تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
  • آموزش راهبردهای خودتنظیمی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
  • آموزش مهارت‌های شناختی تأثیر آموزش مهارت‌های شناختی بر کنش‌های اجرایی و توانایی‌های شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]

ا

  • ابزار سنجش اختلال زبان نوشتاری ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-124]
  • اجتناب تجربی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
  • اختلالات یادگیری تأثیر ارائه آموزش‌های تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 125-139]
  • اختلال یادگیری تأثیر آموزش مهارت‌های شناختی بر کنش‌های اجرایی و توانایی‌های شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]
  • اختلال یادگیری ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-124]
  • اختلال یادگیری خاص نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
  • اختلال یادگیری خاص خواندن اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-41]
  • اختلال یادگیری دیکته تأثیر ارائه آموزش‌های تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 125-139]
  • اختلال یادگیری ویژه اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • اختلال یادگیری ویژه تأثیر رویکرد راه‌حل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 134-154]
  • اختلال یادگیری و مادران مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
  • اختلال املا بازتوانی ادراک شنیداری یک دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعه‌ی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 133-151]
  • اختلال ریاضی مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
  • اختلال نارساخوانی اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 58-75]
  • اختلالهای یادگیری غیرکلامی ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
  • ادراک شنیداری بازتوانی ادراک شنیداری یک دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعه‌ی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 133-151]
  • اشکالات دست‌خط تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
  • اضطراب و دلهره تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
  • اعتباریابی ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
  • افسردگی اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 126-142]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر رویکرد راه‌حل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 134-154]

ب

  • بازتوانی بازتوانی ادراک شنیداری یک دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعه‌ی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 133-151]
  • باورهای فراشناختی مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
  • برنامه‌ریزی شناختی مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
  • بهبود عملکرد تحصیلی اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]

پ

  • پایایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
  • پایه سوم ابتدایی ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-124]
  • پریشانی روان‌شناختی اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربه‌ای و پریشانی روان‌شناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
  • پیشرفت تحصیلی دیکته تأثیر ارائه آموزش‌های تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 125-139]
  • پوشش و مقایسه تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]

ت

  • تاب آوری مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز tDCS اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-41]
  • تست نما مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
  • تعامل والد–کودک اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 70-89]
  • تکنیک‌های فراشناختی و ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 126-142]
  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 70-89]
  • توانایی خواندن تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 91-111]
  • توانایی‌های شناختی تأثیر آموزش مهارت‌های شناختی بر کنش‌های اجرایی و توانایی‌های شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]
  • توانبخشی شناختی اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • توجه اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش‌آموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
  • توجه انتخابی اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • توجه‌انتخابی و انعطاف‌پذیری اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطاف‌پذیری‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-41]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
  • حافظه‌ی‌کاری اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • حمایت اجتماعی نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]

خ

  • خودپنداره کودکان نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
  • خودنظارتی توجه اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش‌آموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]

د

  • دانش‌آموزان تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
  • دانش‌آموزان اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • دانش‌آموزان ابتدایی مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 55-74]
  • دانش‌آموزان پایۀ اول تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
  • دانش‌آموزان مبتلا به اختلال ریاضی مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 55-74]

ر

  • راهبرد کپی تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
  • راهبردهای فراشناختی مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
  • روایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
  • رواسازی ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
  • روش بازخورد مثبت به خود اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 58-75]
  • رویکرد راه‌حل محور تأثیر رویکرد راه‌حل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 134-154]

س

  • سبک والدگری نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
  • سرزندگی تحصیلی نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
  • سنجش استثنایی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]

ش

  • شناختی مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامه‌ریزی شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی با دانش‌آموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
  • شناخت اجتماعی تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]

ع

  • عدم تحمل بلاتکلیفی مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش‌آموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
  • عملکرد خواندن اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 58-75]
  • عملکردهای کلی حافظه مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 55-74]

غ

  • غنای محیط مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]

ف

  • فراتحلیل اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
  • فراوانی تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
  • فهم عدد تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 26-48]
  • کنش‌های اجرایی تأثیر آموزش مهارت‌های شناختی بر کنش‌های اجرایی و توانایی‌های شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]

م

  • مداخله تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
  • مدرسه مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
  • مشکلات خواندن تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
  • مشکلات خواندن اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 26-37]
  • مشکلات خواندن اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانش‌آموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
  • مشکلات درک فضایی تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
  • مشکلات ریاضی تحلیل و رتبه‌بندی مهم‌ترین مؤلفه‌های ناتوانی یادگیری در بین دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
  • مقیاس تشخیصی ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
  • مقطع ابتدایی تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
  • مهارت های خواندن مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 70-89]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 26-37]
  • ناتوانی یادگیری ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
  • ناتوانی یادگیری تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
  • ناتوانی املا تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
  • ناتوانی‌های یادگیری مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
  • نارساخوان مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلال‌های یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
  • نارساخوانی اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • نارساخوانی اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 26-48]
  • نارساخوانی تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 91-111]
  • نارسایی هیجانی مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
  • نرم افزار ساند اسمارت اثربخشی نرم‌افزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامه‌ریزی و حافظه‌کاری شنیداری و دیداری) دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 26-48]
  • نسخه‌ی دوم مقیاس‌ سنجش هوش رینولدز ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
  • نشخوار فکری اثربخشی آموزش فنون‌های ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 126-142]
  • نشخوار فکری مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
  • نگرانی مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
  • نگرش نسبت به مدرسه اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 7-25]
  • نوع تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دست‌خط دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]

ه

  • همدلی مقایسه نارسایی هیجانی، تاب‌آوری و همدلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]

ی

  • یکپارچگی حسی - حرکتی اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 26-37]