نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون بندر گشتالت بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 118-130]
  • آزمون ترسیم ساعت بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 116-139]
  • آموزش بازی درمانی تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 44-59]

ا

  • اختلالات یادگیری پیش بینی کنند ههای جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 22-42]
  • اختلال یادگیری بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 109-128]
  • اختلال یادگیری شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 63-76]
  • اختلال یادگیری مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 93-78]
  • اختلال ریاضی بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 94-108]
  • اختلال ریاضی بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 6-21]
  • اختلال ریاضی نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 46-62]
  • اختلال نوشتاری بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 29-45]
  • ارزیابی عصب روان شناختی بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 116-139]
  • استان گلستان پیش بینی کنند ههای جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 22-42]
  • اضطراب امتحان نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 46-62]
  • انگیزه ی پیشرفت مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 85-104]

ب

  • بازداری پاسخ اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 98-115]
  • باورهای خودکارآمدی مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 85-104]

پ

  • پرسشنامه ی کلورادو بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 24-43]
  • پیشرفت تحصیلی مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 6-23]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 109-128]

ت

  • تعلل ورزی مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 60-77]
  • تعلیم محتوا بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 6-21]
  • توجه مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 63-84]

ح

  • حافظه مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 63-84]
  • حافظه کاری اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 98-115]

خ

  • خطاهای متداول در دست نویسی بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 29-45]
  • خطاهای نوشتاری مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 6-28]
  • خوانانویسی بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 29-45]
  • خود نظارتی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 77-97]

د

  • دانش آموز مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 63-84]
  • دان شآموز بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 109-128]
  • دانش آموزان بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 24-43]
  • دانش آموزان ابتدایی پیش بینی کنند ههای جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 22-42]
  • دانش آموزان ابتدایی شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 63-76]
  • دانش آموزان عادی مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 6-28]
  • دانش آموزان نارسانویس مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 6-28]
  • دانشآموز و ناتوان یادگیری مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 43-62]
  • درک مطلب خواندن تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 77-97]

ر

  • راهبردهای فراشناختی تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 77-97]
  • رضایت از زندگی نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 46-62]
  • رفتارهای پرخاشگرانه اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 105-117]
  • روش نوروسایکولوژی بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 6-21]

س

  • سازگاری اجتماعی مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 43-62]
  • سازگاری تحصیلی مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 43-62]
  • سازگاری هیجانی مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 43-62]

ش

  • شایستگی اجتماعی مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 6-23]

ع

  • عز ت نفس نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 46-62]
  • عوامل کارپژوهی بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 29-45]

ف

  • فعال تفکر مدارانه تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 77-97]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 98-115]
  • کارکردهای اجرایی بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 116-139]
  • کفایت اجتماعی بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 94-108]
  • کمال گرایی مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 60-77]

م

  • مرکز آموزش بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 109-128]
  • مشکلات یادگیری بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 24-43]
  • مشکلات خواندن تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 77-97]
  • مشکلات رفتاری تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 44-59]
  • مهار تهای اجتماعی مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 93-78]
  • مهارت های پیش نیاز نوشتاری بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 29-45]
  • مهار تهای زندگی بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 94-108]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 6-23]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 63-84]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 85-104]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 60-77]
  • ناتوانی های یادگیری تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 44-59]
  • ناتوانی های یادگیری شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 63-76]
  • نارساخوانی اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 98-115]
  • نارساخوانی اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 105-117]
  • نارساخوانی بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 118-130]
  • نارساخوانی تحولی بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 116-139]
  • نارسانویسی بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 118-130]
  • نارسایی هیجانی مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 93-78]
  • نقص توجه/ بیش فعالی اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 98-115]

و

  • ویژگی های روا نسنجی بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1391-1390، صفحه 24-43]
  • وضعیت اجتماعی- اقتصادی پیش بینی کنند ههای جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 22-42]

ه

  • هنردرمانی اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391-1390، صفحه 105-117]

ی

  • یادگیری خودتنظیمی مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391-1390، صفحه 43-62]