نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون برج لندن مقایسه‌ی عملکرد دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 56-73]
  • آزمون هوشی وکسلر مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
  • آگاهی واج شناختی مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
  • آموزش یادگیری خودتنظیمی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
  • آموزش توجه بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
  • آموزش چند رسانه ای مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 89-99]
  • آموزش متقابل تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
  • آموزش مستقیم مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 89-99]
  • آموزش مستقیم مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 84-99]
  • آموزش نرم‌افزار ان بک اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 7-21]

ا

  • اختلال یادگیری رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
  • اختلال یادگیری کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-69]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 22-38]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
  • اختلال یادگیری ریاضی مقایسه‌ی عملکرد دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 56-73]
  • اختلال املا مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 89-99]
  • اختلال خواندن اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
  • انگیزش خواندن رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
  • انگیزش ریاضی رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
  • انگیزش نوشتن رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
  • اهمال‌کاری تحصیلی مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 22-38]

ب

  • بازی‌های نرم افزاری زبان شناختی اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
  • برنامه جاگر اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
  • برنامه فلچر بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
  • بیش فعالی/ نارسایی توجه مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
  • بهزیستی روان شناختی تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
  • بهزیستی روان‌شناختی مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]

پ

  • پیشرفت تحصیلی املا تولید چندرسانه‌ای آموزشی دیکته‌یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]

ت

  • تاب‌آوری مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
  • تنظیم هیجان مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]
  • تنظیم هیجانی تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
  • توجه اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]

چ

  • چند حسی فرنالد مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
  • چند رسانه ای آموزشی تولید چندرسانه‌ای آموزشی دیکته‌یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]

ح

  • حافطه‌ی فعال اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 7-21]
  • حافظه کلامی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
  • حساسیت اضطرابی مقایسه‌ی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانش‌آموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]

خ

  • خواندن مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
  • خواندن تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
  • خواندن تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
  • خودپنداره رابطه‌ی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانش‌آموزان ابتدایی دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
  • خودپنداره اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]

د

  • دامنه توجه اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-37]
  • دانش‌آموزان مقایسه‌ی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانش‌آموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]
  • دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-37]
  • دانش و مهارت فراشناخت اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
  • درک مطلب اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 22-37]
  • درک مطلب مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
  • درک مطلب تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
  • درک مطلب اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
  • دقت تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
  • دقت خواندن اثربخشی برنامه‌ی مبتنی بر بازی‌های نرم‌افزاری با رویکرد زبان‌شناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
  • دیکته یار تولید چندرسانه‌ای آموزشی دیکته‌یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]
  • دونیمکره مغز اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]

ذ

  • ذهن‌آگاهی مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]

ر

  • رایانه و آموزش ترکیبی مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 84-99]
  • راهبردهای شناختی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
  • روایی تشخیصی مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
  • روش‌های نوروسایکولوژیکی اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 22-37]

ز

  • زبان شناختی تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]

س

  • سبک های اسنادی تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
  • سبک‌های اسنادی مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
  • سبک‌های عاطفی مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 100-118]
  • سرزندگی تحصیلی مقایسه‌ی اهمال‌کاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 22-38]
  • سرعت تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
  • سرعت پردازش اطلاعات اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
  • سرمایه‌ی روان‌شناختی مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 100-118]
  • سندرم داون مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]

ص

  • صمیمیت زناشویی مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]

ع

  • عصب روان‌شناختی اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
  • عملکرد خواندن اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
  • عملکرد خواندن بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
  • عملکرد خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
  • عملکرد شناختی مقایسه‌ی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانش‌آموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
  • کیفیت زندگی مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]
  • کودکان بهنجار مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]

م

  • مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-37]
  • مقیاس عملکرد پیوسته مقایسه‌ی عملکرد دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 56-73]
  • مقیاس هوشی وکسلر کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-69]
  • مهارت های اجتماعی اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]

ن

  • نابینا مقایسه‌ی سبک‌های اسنادی و تاب آوری در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
  • ناتوانی یادگیری تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک‌های اسنادی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی سرمایه روان‌شناختی و سبک‌های عاطفی در بین دانش‌آموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 100-118]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
  • ناتوانی یادگیری کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-69]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]
  • ناتوانی یادگیری املا تولید چندرسانه‌ای آموزشی دیکته‌یار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پایه‌ی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]
  • ناتوانی‌یادگیری خواندن اثربخشی آموزش برنامه‌ی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش نرم‌افزار ان‌بک بر بهبود حافظه‌ی فعال دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 7-21]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]
  • نارساخوانی مقایسه‌ی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واج‌شناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
  • نارساخوانی تأثیر تمرین‌های مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
  • نارساخوانی بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامه‌ی فلچر بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
  • نارساخوانی تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانش‌آموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
  • نارساخوانی تحولی اثربخشی روش‌های نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 22-37]
  • نارسانویسی مقایسه‌ی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانش‌آموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]
  • نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
  • نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد بینه مقایسه‌ی روایی تشخیصی نسخه‌ی نوین هوش‌آزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخه‌ی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]

و

  • ورزش ایروبیک اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانی‌های یادگیری عصب- روان‌شناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]