آ
-
آزمون برج لندن
مقایسهی عملکرد دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 56-73]
-
آزمون هوشی وکسلر
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
-
آگاهی واج شناختی
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
-
آموزش یادگیری خودتنظیمی
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
-
آموزش توجه
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
-
آموزش چند رسانه ای
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 89-99]
-
آموزش متقابل
تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
-
آموزش مستقیم
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 89-99]
-
آموزش مستقیم
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 84-99]
-
آموزش نرمافزار ان بک
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 7-21]
ا
-
اختلال یادگیری
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
-
اختلال یادگیری
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-69]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسهی اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 22-38]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
-
اختلال یادگیری ریاضی
مقایسهی عملکرد دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 56-73]
-
اختلال املا
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 89-99]
-
اختلال خواندن
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
-
انگیزش خواندن
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
-
انگیزش ریاضی
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
-
انگیزش نوشتن
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
-
اهمالکاری تحصیلی
مقایسهی اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 22-38]
ب
-
بازیهای نرم افزاری زبان شناختی
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
-
برنامه جاگر
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
-
برنامه فلچر
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
-
بیش فعالی/ نارسایی توجه
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
-
بهزیستی روان شناختی
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
-
بهزیستی روانشناختی
مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]
پ
-
پیشرفت تحصیلی املا
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]
ت
-
تابآوری
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
-
تنظیم هیجان
مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]
-
تنظیم هیجانی
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
-
توجه
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
چ
-
چند حسی فرنالد
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
-
چند رسانه ای آموزشی
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]
ح
-
حافطهی فعال
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 7-21]
-
حافظه کلامی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
-
حساسیت اضطرابی
مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]
خ
-
خواندن
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
-
خواندن
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
-
خواندن
تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
-
خودپنداره
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 56-72]
-
خودپنداره
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
د
-
دامنه توجه
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-37]
-
دانشآموزان
مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]
-
دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-37]
-
دانش و مهارت فراشناخت
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
-
درک مطلب
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 22-37]
-
درک مطلب
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
-
درک مطلب
تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
-
درک مطلب
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
-
دقت
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
-
دقت خواندن
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 66-84]
-
دیکته یار
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]
-
دونیمکره مغز
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]
ذ
-
ذهنآگاهی
مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]
ر
-
رایانه و آموزش ترکیبی
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 84-99]
-
راهبردهای شناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
-
رضایت از زندگی
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 6-21]
-
روایی تشخیصی
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
-
روشهای نوروسایکولوژیکی
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 22-37]
ز
-
زبان شناختی
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
س
-
سبک های اسنادی
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
-
سبکهای اسنادی
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
-
سبکهای عاطفی
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 100-118]
-
سرزندگی تحصیلی
مقایسهی اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 22-38]
-
سرعت
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
-
سرعت پردازش اطلاعات
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
-
سرمایهی روانشناختی
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 100-118]
-
سندرم داون
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]
ص
-
صمیمیت زناشویی
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]
ع
-
عصب روانشناختی
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
-
عملکرد خواندن
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
-
عملکرد شناختی
مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
-
کیفیت زندگی
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]
-
کودکان بهنجار
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
م
-
مداخلات حسیـحرکتی
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 23-37]
-
مقیاس عملکرد پیوسته
مقایسهی عملکرد دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 56-73]
-
مقیاس هوشی وکسلر
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-69]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]
ن
-
نابینا
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 39-55]
-
ناتوانی یادگیری
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 6-22]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 38-55]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 100-118]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
-
ناتوانی یادگیری
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 55-69]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 74-89]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 21-35]
-
ناتوانی یادگیری املا
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1394-1393، صفحه 73-88]
-
ناتوانییادگیری خواندن
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 100-120]
-
نارساخوانی
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 7-21]
-
نارساخوانی
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 90-103]
-
نارساخوانی
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394-1393، صفحه 104-120]
-
نارساخوانی
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 7-20]
-
نارساخوانی
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 36-48]
-
نارساخوانی
تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 49-65]
-
نارساخوانی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 101-117]
-
نارساخوانی تحولی
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 22-37]
-
نارسانویسی
مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394-1393، صفحه 85-100]
-
نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
-
نسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد بینه
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 70-83]
و
-
ورزش ایروبیک
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1394-1393، صفحه 38-54]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد