نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی واجی اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
  • آموزش مستقیم اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 108-122]
  • آموزش والدین مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]

ا

  • ابراز هیجان مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
  • اجتماعی نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
  • احساسات مثبت اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
  • اختلال یادگیری بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 54-73]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 86-100]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 125-141]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-86]
  • اختلال ارتباطی مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
  • اختلال خواندن (دیسلکسیا) مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
  • اختلال دیکته نویسی مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 122-144]
  • اختلال ریاضی مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 108-122]
  • استرس والدگری اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • استرس والدگری اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • استرس والدگری مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
  • اضطراب مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
  • اضطراب اجتماعی مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانش‏آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 74-91]
  • اضطراب حالتی اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
  • انعطاف‌پذیری شناختی مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
  • انگیزش معطوف به خطا مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 7-27]

ب

  • بازی درمانی گروهی اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
  • بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 54-70]
  • بازشناسی ابرازات هیجانی چهره تأثیر ادراک‌های زیرآستانه‌ای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهره‌ای در بین دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 47-68]
  • باورهای انگیزشی مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
  • برنامه‌ی آموزش والدین اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • برنامه‌ی آموزش والدین اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • برنامه‌ی عصبی-شناختی رایانه محور مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
  • بهزیستی اجتماعی مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانش‏آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 74-91]

پ

  • پذیرش اجتماعی اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
  • پردازش هیجانی اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]

ت

  • تاب‌آوری نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
  • تحریک زیرآستانه‌ای هیجانی تأثیر ادراک‌های زیرآستانه‌ای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهره‌ای در بین دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 47-68]
  • تدابیر یادیارها مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 122-144]
  • تعادل عاطفی مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 125-141]
  • تکانشوری مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
  • تنظیم شناختی هیجانی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-86]
  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]

چ

  • چندرسانه‌ای آموزشی بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
  • حافظه‌ی فعال دیداری مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
  • حافظه‌ی فعال شنیداری مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
  • حساب‌نارسایی اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 54-70]
  • حساسیت اضطرابی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
  • حساسیت بین فردی مقایسه‌ی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 125-141]
  • حل مسئله اجتماعی مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 86-100]

خ

  • خواندن و نوشتن اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
  • خود آموزی کلامی اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
  • خودپنداره بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]
  • خودپنداره اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
  • خودکارآمدی اجتماعی مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
  • خودنظارتی توجه بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 54-73]

د

  • دانش‌آموزان شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
  • دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 108-122]
  • دانش‌آموزان نارساخوان بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]
  • داویس بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
  • درماندگی آموخته شده بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
  • روش ادراکی- حرکتی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
  • روش آموزش چند حسی فرنالد مقایسه‌ی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پایه‌ی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 122-144]
  • روش چند حسی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
  • رویکرد آدلری مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]

س

  • سازگاری اجتماعی مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی:‌ اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
  • سازگاری اجتماعی بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]
  • سازگاری عمومی اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
  • سازماندهی فضایی-زمانی اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
  • سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه مقایسه‌ی سبک‌های شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 86-100]
  • سواد هیجانی مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]

ش

  • شادکامی مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]

ع

  • عملکردخواندن اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]

ک

  • کیفیت زندگی نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
  • کم‌توان‌ذهنی مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
  • کودکان نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
  • کودک مستعد اختلال مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]

م

  • مداخله‌ی ترمیمی بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
  • مشکلات یادگیری اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
  • مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 54-73]
  • مهارت اجتماعی اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
  • مهارت خواندن مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • مهارت‌های اجتماعی مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
  • مهارت‌های اجتماعی- هیجانی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-86]
  • مهارت‌های شناختی- هیجانی مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]

ن

  • ناتوانی یادگیری تأثیر ادراک‌های زیرآستانه‌ای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهره‌ای در بین دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 47-68]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
  • ناتوانی یادگیری نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 7-27]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • ناتوانی یادگیری بررسی تأثیر آموزش چندرسانه‌ای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارت‌های اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی تکنیک‌های بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‏ی استرس والدگری، شادکامی و انعطاف‎پذیری شناختی مادران دارای فرزند کم‌توان‌ذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
  • ناتوانی یادگیری خاص مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانش‏آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 74-91]
  • ناتوانی خواندن شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
  • ناتوانی ریاضی شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
  • ناتوانی نوشتن شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
  • ناتوانی‌های یادگیری شیوع ناتوانی‌های خاص یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
  • ناتوانی‌های یادگیری بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
  • ناتوانی‌های یادگیری اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
  • نارسا حساب مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
  • نارساخوان مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانش‌آموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارت‌های شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
  • نارساخوان مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
  • نارساخوانی بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
  • نارساخوانی مقایسه‌ی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
  • نارسا خوان اثربخشی تقویت حافظه‌ی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
  • نارسا خوانی اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانش‌آموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 54-70]
  • نارسا نویس مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]

و

  • والدین نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]

ه

  • همدلی اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
  • هوش اخلاقی نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تاب‌آوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
  • هوش چندگانه بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]

ی

  • یادگیری عاطفی مقایسه‌ی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 7-27]