نویسنده = باقر غباری بناب
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانش‌آموزان پایۀ اول ابتدایی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 140-166

10.22098/jld.2019.761

باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ مژده ملاحسینی؛ محمدعلی مظاهری


تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 55-67

jld-3-3-93-3-4

باقر غباری بناب؛ فاطمه نصرتی؛ حسن غلامحسین زاده


تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 77-97

jld-1-2-91-1-5

باقر غباری بناب؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ جعفر بخشی؛ حجت پیرزادی