نویسنده = غلامعلی افروز
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظه‌ی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی

دوره 6، شماره 1، آذر 1395، صفحه 7-25

علی اکبر ارجمندنیا؛ مونا اسبقی؛ غلامعلی افروز؛ مهدیه رحمانیان


مقایسه‌ی حافظه‌ی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامه‌ی عصبی-شناختی طراحی شده

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 43-53

مونا دلاوریان؛ غلامعلی افروز؛ فرزاد توحیدخواه؛ سیدکاظم رسول زاده طباطبایی؛ علی اکبر ارجمندنیا


اثربخشی مداخلات حسی‌ـ‌حرکتی بر افزایش دامنه‌ی توجه دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 23-37

jld-2

غلامعلی افروز؛ سوگند قاسمزاده؛ طیبه تازیکی؛ محمد مهاجری؛ مریم دالوند


اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 3، خرداد 1393، صفحه 6-24

jld-3-3-93-3-1

غلامعلی افروز؛ سوگند قاسم زاده؛ طیبه تازیکی؛ ئاکو دلگشاد


تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن

دوره 1، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 77-97

jld-1-2-91-1-5

باقر غباری بناب؛ غلامعلی افروز؛ سعید حسن زاده؛ جعفر بخشی؛ حجت پیرزادی


بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان

دوره 1، شماره 1، دی 1390، صفحه 109-128

jld-1-1-90-7-8

محمد نریمانی؛ سوران رجبی؛ غلامعلی افروز؛ حسن صمدی خوشخو