کلیدواژه‌ها = %DB%8C%DA%A9%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%86%DA%AF%DB%8C %D8%AD%D8%B3%DB%8C
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 93-115

10.22098/jld.2019.835

مهدی شاه محمدی؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی؛ حسن اسدزاده


اثربخشی توان‌بخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 52-69

کامبیز پوشنه؛ عباس مهوش ورنوسفادرانی؛ کمال پرهون؛ مبینا غفوری