کلیدواژه‌ها = توجه
طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 4، شهریور 1402، صفحه 50-36

10.22098/jld.2023.13154.2100

ندا صفری؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کرد نوقابی؛ حسین محققی


تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

دوره 9، شماره 1، آذر 1398، صفحه 93-115

10.22098/jld.2019.835

مهدی شاه محمدی؛ غلامحسین انتصار فومنی؛ مسعود حجازی؛ حسن اسدزاده