%0 Journal Article %T تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری %J ناتوانی های یادگیری %I دانشگاه محقق اردبیلی %Z 2251-8673 %A سمیه, staklavi@gmail.com %D 2011 %\ 12/22/2011 %V 1 %N 1 %P 44-59 %! تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری %K آموزش بازی درمانی %K مشکلات رفتاری %K ناتوانی های یادگیری %R jld-1-1-90-7-3 %X هدف از مطالعه حاضر بررسی تاثیر آموزش بازیدرمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارایناتوانی های یادگیری بود. روش پژوهش در این تحقیقشبه آزمایشی بود. نمونه تحقیق شامل 15 دانش آموز بودکه از طریق روش تصادفی انتخاب شدند. مادران نمونهتحقیق طی 5 جلسه، در برنامه آموزش بازی درمانیشرکت کردند. مادران آزمودنی ها پرسشنامه مشکلاترفتاری راتر را تکمیل کردند. داده ها با استفاده از آزمونوابسته تحلیل شدند. نتایج نشان داد که آموزش t آماریبازی درمانی مادران موجب کاهش مشکلات رفتاری در.(p< 0/ کودکان شده است( 001 %U https://jld.uma.ac.ir/article_89_a06474c80ebe2302a506f7674f9445e9.pdf