TY - JOUR ID - 89 TI - تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری JO - ناتوانی های یادگیری JA - JLD LA - fa SN - 2251-8673 AU - سمیه, staklavi@gmail.com AD - دانشجوی دکتری روان شناسی، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل Y1 - 2011 PY - 2011 VL - 1 IS - 1 SP - 44 EP - 59 KW - آموزش بازی درمانی KW - مشکلات رفتاری KW - ناتوانی های یادگیری DO - jld-1-1-90-7-3 N2 - هدف از مطالعه حاضر بررسی تاثیر آموزش بازیدرمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارایناتوانی های یادگیری بود. روش پژوهش در این تحقیقشبه آزمایشی بود. نمونه تحقیق شامل 15 دانش آموز بودکه از طریق روش تصادفی انتخاب شدند. مادران نمونهتحقیق طی 5 جلسه، در برنامه آموزش بازی درمانیشرکت کردند. مادران آزمودنی ها پرسشنامه مشکلاترفتاری راتر را تکمیل کردند. داده ها با استفاده از آزمونوابسته تحلیل شدند. نتایج نشان داد که آموزش t آماریبازی درمانی مادران موجب کاهش مشکلات رفتاری در.(p< 0/ کودکان شده است( 001 UR - https://jld.uma.ac.ir/article_89.html L1 - https://jld.uma.ac.ir/article_89_a06474c80ebe2302a506f7674f9445e9.pdf ER -