مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 187-199

10.22098/jld.2020.1051

محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ زینب محسن پور


مقایسه‏ اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش چندگانه و آگاهی واج ‏شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود مهارت‏ های خواندن دانش ‏آموزان نارساخوان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1402

10.22098/jld.2023.13562.2117

بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی