نویسنده = حسین جناآبادی
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اردیبهشت 1403

10.22098/jld.2024.14774.2157

محدثه مرتضی پور؛ حسین جناآبادی؛ افسانه مرزیه


اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 26 اردیبهشت 1403

10.22098/jld.2024.14943.2163

مهدیه یحیی نژاد؛ حسین جناآبادی؛ سجاد کاظمی