اری لوئیز، مارلی( 1982 ). آسیب شناسی عضوی مغز و ازمون بندر - گشتال . ت ترجمه ی حبیب الله قاسم
زاده و اکرم خمسه( 1377 ). تهران: رشد.
براهنی، نقی( 1371 ). هنجاریابی آزمون بندر گشتالت با سیستم نمره گذاری رشدی کوپتیز برروی
دانش آموزان 5 تا 10 ساله تهران، کتابخانه ی انستیو روان پزشکی تهران.
پوراعتماد، حمید( 1369 ). مقایس هی الگوی پاس خهای کودکان نارساخوان و بهنجار به آزمون بندر گشتال . ت
پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
پورشریفی، حمید؛ صبحی قراملکی، ناصر؛ علیزاده، رسول و رخشان، فریدون( 1375 )، هنجاریابی آزمون
1 و ) بینایی حرکتی بندر گشتالت در مدارس ابتدایی شهر تبریز. مجل هی پژوه شهای روا نشناختی، 3
.17-35 ،(2
رجبی، غلامرضا( 1387 ). هنجاریابی آزمون ماتریس های پیشرونده ریون رنگی کودکان در دانش آموزان
.41-63 ،(1) شهر اهواز. روا نشناسی معاص ر، 3
دیویس رونالد دی، الدون، ام. براون( 1984 ). موهبت نارساخوانی، ترجمه ی مهناز اخوان تفتی و
فیضی( 1382 )، تهران: دانشگاه الزهرا.
عابدی، محمدرضا، رحمانی، جهان بخش( 1388 ). هنجاریابی آزمون ریون رنگی کودکان 5 تا 10 ساله در
.3-23 ، استان اصفهان. فصلنام هی آموز ه، 23
عزیزیان، مرضیه( 1378 ). بررسی و مقایسه توان آزمون بنتون و بندر گشتالت در تشخیص مشکلات بینایی
8 سال تهران. پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه - کودکان نارساخوان و عادی سنین 10
طباطبایی.
علیزاده، حمید( 1372 ). بررسی حافظ هی بینایی کودکان نارساخوان و عادی پای هی دوم ابتدایی شهر تهرا . ن
پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
قلمبر، نادر( 1374 ). بررسی و مقایسه ادراک دیداری حرکتی در کودکان نارساخوان و عادی در مقطع
73 . پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی. - ابتدایی شهر تهران سال تحصیلی 74
سلیکوتیز، ام. ( 1998 ). نارساخوانی و سایر مشکلات یادگیر . ی ترجمه عصمت فاضلی( 1383 ). تهران:
انتشارات سیطرون.
مارنات، گرک گراث( 1990 ). راهنمای سنجش روان . ی ج 1. ترجمه ی حسن پاشا شریفی و محمدرضا
نیکخو( 1384 ). تهران: انتشارات سخن.
Angela, J. Eve, K(2007). Cognitive Functioning in children with and without attention –
deficit Hyperactivity discover with and without comorbid learning disabilities. Journal
of learning disability, 25, 14-32.
Bernice, W. Lorraine, G. Maureen, H. Jeanett, B(2009). The ABCS of learning. Learning
Disabilities. Press kleas.
Etek(2008).Emergency triage education kit. Australia. Department of health and aging.
Judi, L.(1984). The bender visual motor gestalt test: Implications for the diagnosis and
prediction of reading achievement. Journal of school psychology, 22(4), 391-405.
Kohil, A., Malhotra, S., Mohanty, M. Khehra. N. Kaur, M.(2005). Specific learning
disabilities in children: Deficits and neuropsychological profile. International journal of
rehabilital research, 28(2), 165-169.
Koppitz, E(1975). Bender Gestalt test for young children. Alyn sjbacon Inc.
Kisltuk, D.S., Mottnen, R., Sams, M .(2008). Visual processing affects the neural basis of
auditory discrimination. Journal of cognitive neuro science, 19(1),16-41
Otto, B. (2008). Common areas of expectations in language arts for kindergartners.
Pearson Allyn Bacon rorentice Hall.
Proctor, B. Prevatt, F .(2003). Agreement among four models used for diagnosing learning
disability. Journal of learning disabilities, 36(4), 57-64.
Silver, A. Hagin, R. (2002). Learning Disorder in Childhood. 2nd . New York :John Wiley
& sons.
Snow, J.H. (1998). Clinical Use of the Benton Visual Retention Test for Children and
Adolescents with learning disabilities. Journal clinical neuropsychology, 13,1-14.
Tung-Kuang, Wu,Shian-chang Huang and Ying-Kumeng(2008).Evaluation of ANN and
SVM classifiers as predictors to the diagnosis of students with learning disabilies.
Expert systems APPL, 34(3),29-43