آقابابایی، سارا؛ ملک پور، مختار و عابدی، احمد (1390). مقایسه کنشهای اجرایی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری املا: عملکرد در آزمون عصب-روانشناختی نپسی. فصلنامه روانشناسی بالینی، 3 (4)، 40-35.
باعزت، فرشته ؛ نادری، حبیباله و ایزدی فر، راضیه (1391). تاثیر آموزش آگاهی واجشناختی بر کاهش خطاهای املای دانشآموزان دارای اختلال نوشتن. مجله علوم رفتاری، 6(1)، 60-55.
روحبخش سهیلی، معصومه (1389). اثربخشی آموزش ادراک شنیداری بر مهارت املا نویسی دانشآموزان پسر پایه سوم ابتدایی شهر اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
زندی، بهمن (1394). روش تدریس زبان فارسی در دوره دبستان. تهران: انتشارات سمت.
سیدی باغستان، ملکه سادات و محمدزاده، مصطفی (۱۳۹۶). اثر بخشی ادراک دیداری وشنیداری بر عملکرد املا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری. مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری. تهران، دانشگاه نیکان.
صادقی، احمد؛ ربیعی، محمد و عابدی، محمدرضا (1390). رواسازی و اعتباریابی چهارمین ویرایش مقیاس هوش وکسلر کودکان. فصلنامه روانشناسی تحولی: روانشناسان ایرانی، 7(28)، 386-377.
قاسمی، معصومه؛ شکوهی یکتا، محسن؛ حسنزاده، سعید؛ طاهایی، سیدعلی اکبر؛ دستجردی کاظمی، مهدی و جعفری، پروین (1397). تعیین اثربخشی برنامه توانبخشی پردازش شنیداری مرکزی بر ادراک شنیداری در دانشآموزان نارساخوان. فصلنامه علمی-پژوهشی طب توانبخشی، 7(1)، 70-59.
کریمی جوزستانی، لیلا؛ یارمحمدیان، احمد و ملکپور، مختار (1395). آموزش مبتنی بر فراشناخت (مردر) بر بهبود عملکرد املا دانشآموزان دارای اختلال یادگیری املا شهر اصفهان. فصلنامه یادگیری الکترونیکی شیراز، 3(6)، 69-61.
کوسنج، نسیبه؛ یارمحمدیان، احمد و فرامرزی، سالار (1391). تدوین و استانداردسازی تست تشخیص املا در دانشآموزان مقاطع دوم و سوم و چهارم ابتدایی شهر اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه اصفهان.
گنجی، مهدی (1397). روانشناسی کودکان استثنایی بر اساس DSM-5 . تهران: انتشارات ساوالان.
مینایی، اصغر (1386). بررسی ساختار عاملی سوالات سندرمی سیاهه رفتاری کودک با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی. فصلنامه روانشناسی تربیتی، 2(7)، 114-93.
وطن دوست، نفیسه؛ عابدی، احمد؛ یارمحمدیان، احمد و رضاپور، ابراهیم (1392). مقایسه اثربخشی آموزش ادراک دیداری و شنیداری بر توانایی خواندن کودکان نارساخوان. فصلنامه کودکان استثنایی، 13(4)، 43-34.
یارمحمدیان، احمد (1392). اختلالات روانی-حرکتی، روشهای توانبخشی و بازپروری: از شناخت تا درمان برای کودکان با نیازهای خاص. اصفهان: انتشارات دانشگاه اصفهان.
Achenbach, T. M., & Rescolar, L. A. (2001). Manual for the ASEBA School – age forms and profiles. Burlington: ASEBA.
Agha-Babie, S., Malek_Pour, M., Abadi, A. (2011). A Comparison of Executive Functions in Children with and without Spelling Learning Disability: Performance on the NEPSY Neuropsychology Test. Journal of Clinical Psychology, 3(4), 35-40. (Persian)
Alcock, J., Nokes, K., Ngowi, F., Musabi, C., Mcgroger, S., & Mbise A. (2000). From orthography to phonology: An attempt at an old interpretation. London: Lawrence Erlbaum Associates.
American Psychiatric Association. Diagnostic and statistical manual of mental disorders (DSM-5®). Arlington, VA: American Psychiatric Pub; 2013.
Baezzat, F., Naderi, H., Eizadifard, R. (2012). Effect of phonological awareness training package on reduction of spelling errors of primary school students with writing disorder. Journal of Behavioral Sciences, 6(1), 55-60. (Persian)
Berninger VW, May MOM. Evidence-based diagnosis and treatment for specific learning disabilities involving impairments in written and/or oral language. Journal of Learning Disabilities 2011; 44(2): 167-83.
Chalfant, J., & Scheffelin, M. (1969). Central processing dysfunction in children: A review of research (NiNDS Monograph No.9). Bethesda, MD: U.S. Department of Health, Education, and Welfare.
Crouch AL, Jakubecy JJ. Dysgraphia: How It Affects A Student's Performance and What Can Be Done About It. TEACHING Exceptional Children Plus2007;3(3):5-18.
Dixon, M., Stuart, M., & Masterson, J. (2002). The relationship between phonological awareness and the development of orthographic representations. Journal of Reading and Writing, 15(4), 295–316.
Ganji, M. (2018). Exceptional Children's Psychology Based on DSM-5, Tehran: Savalan. (Persian)
Karimi Juzestani, L., Yarmohammadian, A & Malekpour, M. (2016). Metacognition Based Learning (Marder) on Improving the Performance of Spelling on Learned Students with Spelling Learning Disorder in Isfahan, Journal of Electronic Learning in Shiraz, 3 (6): 69-61. (Persian)
Kassanj, N., Yarmohammadian, A & Faramarzi, S. (2012). Formation and standardization of spelling detection test in second-, third- and fourth-grade students of Isfahan, MSc dissertation, Isfahan: University of Isfahan. (Persian)
Kazazoglu S. Dictation as a language learning tool. Procedia-Social and Behavioral Sciences 2013; 70: 1338-46.
Ghasemi, M., Shokoohi Yekta, M., Hassanzadeh, S., tahaei, S., Kazemi Dastjerdi, M., Jafari, P. (2018). Effectiveness of Central Auditory Processing Rehabilitation Program on Dyslexic Students’ Auditory Perception. The Scientific Journal of Rehabilitation Medicine, 7(1), 59-70. (Persian)
Kronenberger, W.G. (2003). Learning disorders. Journal of Neurologic Clinics, 21, 25-34.
Magnan, A; Ecalle, J. (2006). Audio-visual training in children with reading disabilities. Institut Psychologi, Av Mende`s-France. Journal of Computers & Education 46, 407-425.
Minaei, A. (2007). Factorial Invariance of syndromes' items of Achenbach's Child Behavior Checklist (CBCL). Educational Psychology, 3(7), 93-116. (Persian).
Moll, k., Gobel, S.M., Gooch, D., Landerl, K., & Snowling, M. J.(2016). Cognitive riskfactors for specific learning disorder processing speed, temporal processing, and working memory, journal of learning disabilities, 49(3), 272-281.
Moll, K., Neuhoff, N., Bruder, J., & Schulte-Korne, G. (2014). Specific Learning Disorder: Prevalence and Gender Differences. 9(7).
Morken, F., & Helland, T. (2013). Writing in dyslexia: Product and process.Dyslexia, 19(3), 131–148.Naglieri, J. A. (1985). Matrix analogies test—Short form. San Antonio: The Psychological Corporation.
Roohbakhsh Soheily,M. (2010). Efficacy of listening comprehension training on spelling skill of male students in the third grade elementary school of Isfahan, MSc dissertation, Isfahan: University of Isfahan. (Persian)
Sadeghi, A., Rabiee, M., Abedi, M. (2011). Validation and reliability of the wechsler intelligence scale for children-IV, 7(28), 377-386. (Persian)
SayyidiBaghestan, MS & Mohammadzadeh, M. (2017). The Effect of Visual Perceptions on the Speech Performance of Students with Learning Disabilities, The 4th International Conference on Recent Innovations in Psychology, Counseling and Behavioral Sciences, Tehran: Nikan University. (Persian)
Senechal, M., Basque, M.T., Leclaire, T.(2006). Morphological Knowledge as revealed in childrens spelling accuracy and reports of spelling strategies, Journal of Exceptional Child Psychology, 95, 231-254.
Talcott, J. B. , Witton, C., Hebb, G. S., Stoodley, C. J., Westwood, E. A., France S. J.,Peter
C.Hansen, P. C., & Stein, J. F. , " On the relationshipbetween dynamic visual and auditory
processing and literacy skills; results from a large primary-school study". Dyslexia, 8, 204–225,2008
Torman, R. K., Takala, M. A., & Sajaniemi, N. A. (2008). Learning disabilities and the auditory and visual matching computer program. Journal Compilation. 23, 80-88.
Vatandust, N., Abedi, A., Yarmohammadian, A & Rezapur, I. (2013). Comparison of the Effectiveness of Visual and Audience Perception Training on the Ability to Read Dyslexic Children. Exceptional Children's Quarterly, 13 (4): 43-34. (Persian).
Wang TY, Huang HC. The Performance on a Computerized Attention Assessment System between Children with and without Learning Disabilities. Procedia-Soc Behav Sci. 2012; 64:202–8.
Yarmohammadian, A .(2013). Psychosocial disorder, rehabilitation and rehabilitation methods: from recognition to treatment for children with special needs, Isfahan: Isfahan University. (Persian)
Zandi, B. (2015). Persian Language Teaching Method in Elementary School, Tehran: Samt. (Persian)