کلیدواژه‌ها = %D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%E2%80%8C%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86 %D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86
اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 9، شماره 2، بهمن 1398، صفحه 36-57

10.22098/jld.2020.855

ساناز شهبازی؛ هادی کرامتی؛ هادی هاشمی؛ منیژه کاوه


تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر

دوره 7، شماره 1، آبان 1396، صفحه 61-75

10.22098/jld.2017.577

ماریه عبدالقادری؛ فاطمه خدا مهری شیجانی؛ موسی کافی؛ مهناز فلاحی؛ مهناز خسرو جاوید


بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر نارساخوان

دوره 5، شماره 1، آذر 1394، صفحه 69-85

محمدرضا ربیعی نژاد؛ محمدباقر کجباف؛ محمدمهدی مظاهری؛ هوشنگ طالبی؛ احمد عابدی