تبریزی، مصطفی ( 1389 ). درمان اختلالات ریاضی. چاپ پانزدهم، تهران: فراروان.
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و ...
36
رضوی، عباس ( 1386 ). مباحث نوین در فناوری آموزشی. اهواز: انتشارت دانشگاه شهید چمران.
زارعی زوارکی، اسماعیل و جعفرخانی، فاطمه ( 1388 ). چندرسانه ای آموزشی و نقش آن در آموزش
.22-30 ،( 98 و 99 ) ویژه. تعلیم و تربیت استثنایی، 12
سوسا، دیوید ای ( 2001 ). روان شناسی کودکان با نیازهای ویژه. ترجمه ی احمد یارمحمدیان و محمدباقر
کجباف ( 1388 ). چاپ اول، اصفهان: دانشگاه اصفهان و تهران: سمت.
شهیم، سیما و هارون رشیدی، همایون ( 1386 ). مقایسه ی عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری
کلامی و غیرکلامی در مقیاس تجدیدنظرشده ی هوشی وکسلر، آزمون دیداری حرکتی بندرگشتالت
.61-90 ،(32) و مقیاس ریاضیات ایران کی مت. دانش و پژوهش در روا نشناسی، 9
صفاریان، سعید؛ فلاح، وحید و میرحسینی، حمزه ( 1389 ). مقایسه ی تأثیر آموزش به کمک نرم افزارهای
آموزشی و روش تدریس سنتی بر یادگیری درس ریاضی. فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم
.21-36 ،(2 ) تربیتی، 1
کریمی، یوسف ( 1389 ). اختلالات یادگیری: مسائل نظری و عملی به انضمام مطالعات موردی نمونه.
چاپ هفتم، تهران: ساولان.
حساب » یاوری، ماه نیا؛ یاریاری، فریدون و رستگارپور، حسن ( 1385 ). بررسی اثربخشی نرم افزار آموزشی
،(3) بر یادگیری ریاضیات دانش آموزان حساب نارسا. پژوهش در حیط هی کودکان استثنایی، 6 « یار
.713-734
Arkün, S. & Akkoyunlu, B. (2008). A study on the development process of a opinions of
the multimedia Learning environment. Interactive Educational multimedia,17(1),1-19.
Bisanz. J. & Mabbott, D. J. (2008). Computational Skills, Working Memory, and
Conceptual Knowledge in older children with mathematics Learning Disability. Journal
of Learning Disability, 41(1), 15-28.
Bryant, D. P. & Seo, Y. J. (2009). Analysis of Studies of the effect of computer- assisted
instruction on the mathematics performance of students with Learning disability.
Journal of Computer & Education, 53(3), 913-928.
Geary, D. C. (2005). Role of cognitive theory in the study of learning disability in
mathematics. Journal of learning Disabilities, 38(4).305-307.
Heinich, R., Molenda, M., Russell, D. J. & Smaldino, S. E. (2002). Instructional media and
Technologies for Learning. Seven Edition. Upper Saddle River. Merrill Prentice.
Kenji, R. & Bethlehem, U. (2002). Task Engagments & Mathematics Performance in
Children with Attention-Defict Hyperactitvity Disorder: Effects of supplemental
Computer Instruction. School Psychology Quarterly, 17(3), 242-257.
Journal of Learning Disabilities, Spring 2014 مجله ی ناتوانی های یادگیری، بهار 1393
Vol.3, No.3/25-37 25-37/ دوره ی 3، شماره ی 3
37
Khan, T.M. (2010) . The effects of multimedia learning on children with different special
education needs. Journal of Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2(2), 4341–4345.
Lerner, J. (1997). Learning disabilities: Theories, diagnosis and teaching strategies. Seven
Edition. Boston. Houghtom Mifflin.
Liao, Y.C. (2007). Effects of computer-assisted instruction on students_ achievement in
Taiwan: A meta-analysis. Journal of Computers & Education, 48(2), 216 –233.
Sadat Abtahi, M. (2012). Interactive multimedia learning object (IMLO) for dyslexic
children. Journal of Procedia - Social and Behavioral Sciences, 47(1), 1206 – 1210.
Seo, Y. Y. & Woo, H. (2010). The identification, implementation, and Evaluation of
computer – assisted instruction program in mathematics for students with Learning
disability. Journal of Computer & Education, 55(1), 363-377.
Sharma, S. (2013). Qualitative approaches in mathematics education research: challenges
and possible solutions. Journal of Education, 2(2), 50-57.
Wiebe, E. & Annetta, L. (2008). Influences on Visual Attentional Distribution in
Multimedia Instruction. Journal of Educational Multimedia and Hypermedia, 17(2),
259-277.