احدی، حسن و کاکاوند، علیرضا (1391). اختلالهای یادگیری (از نظریه تا عمل). تهران: انتشارات ارسباران.
احمدوند، محمدعلی (1385). روان شناسی بازی. تهران: انتشارات پیام نور.
اهرمی، راضیه؛ شوستری، مژگان و گلشنی، فرشته (1390). اثربخشی آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان دختر پایهی سوم ابتدایی شهر اصفهان. فصلنامهی روانشناسی افراد استثنائی، 3(156)، 94-79.
حاجلو، نادر و رضایی شریف، علی (1390). بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامهی مشکلهای یادگیری کلورادو. مجلهی ناتوانیهای یادگیری، 1 (1)، 43-24.
درتاج، فریبرز (1392). مقایسه ی تأثیر دو روش آموزش به شیوه ی بازی و سنتی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان. مجلهی روان شناسی مدرسه، 2(4)، 80-62.
فریار، اکبر و رخشان، فریدون (1379). ناتوانیهای یادگیری، مفاهیم و ویژگیها. مشهد: انتشارات آستان قدس رضوی.
قیصری، زهرا (1389). بررسی تأثیر بازی درمان شناختی- رفتاری بر اصلاح عملکرد خواندن در دانشآموزان دارای نارساخوانی پایههای دوم و سوم ابتدایی در شهر همدان. پایاننامهی کارشناسی ارشد، دانشگاه بوعلی سینای همدان.
یعقوبی، ابوالقاسم و احدی، حسن (1383). تاثیر آموزش راهبردهای شناختی بر بهبود عملکرد خواندن در دانشآموزان نارساخوان پسر پایههای چهارم و پنجم ابتدائی شهر همدان. مجلهی مطالعات روان شناختی، 1(1)، 57-47
Ahadi, H. & Kakavand, A. R (2012). Learning disability, from theory to practice. Tehran, Peyamnoor. (Persian).
Ahmadvand, M. A (2006). Psychology game. Tehran, Peyamnoor (Persian).
Ahromi, R., Shooshtari, M., Golshani Monazah, F. & Kamarrazin, H. (2011). The effectivness of training accuracy on the ability of reading of dyslexia in third grade elementary students Isfahan. Quarterly Psychology of Exceptional ndividuals, 1(3), 110-139. (Persian).
Baggerly, J. & Parker, M. (2005). Child-centered group play therapy with African American boys at the elementary school leve. Journal of counseling & Development. 83(4), 38-96.
Barrett, D. (1975). The effects of play therapy on social and psychological adjustment of
five to nine years old children. Deration abstract international, 36, 20-32.
Chan, D., Ho, C. S. H., Tsang, S., Lee, S. H. & Chang, K. H. (2007). Prevalence, gender ratio and gender differences in reading related cognitive abilities among Chinese children with dyslexia in Hong Kong. Journal of Educational Studies, 33, 249-265.
Dortaj, F. (2014). Comparing the effects of game-based and traditional teaching methods on students’ learning motivation and math progress. Journal of school psychology, 2(4), 62-80.
Faryar, A. & Rakhshan, F. (2000). Learning disabilities, concepts and features. Mashhad: Press Astan Qods Razavi. (Persian).
Fletcher, J.M., Lyon, G.R., Fuchs, L.S. & Barnes, M.A. (2010). Learning disabilities: From Identification to Intervention. New York: Guilford press.
Gheisari, Z. (2010). The effect of cognitive behavioral play therapy on improving the reading performance of primary second and third dyslexia student in Hamadan. Master's thesis, University of Hamedan. (Persian).
Hajloo, N. & Rezaeisharif, A.(2011) psychometric properties of colorado learning difficulties questionnaire. Journal of Learning disability, 1(1), 24-43. (Persian).
Hallahan, D. P. & Kauffman, T.M. (2003). Exceptional learners: Introduction to special education. New York: Allyn and Bacon.
Kaplan, H., Sadvk, B. & Sadvk, V (2010). Clinical Psychiatry. Translation Arjmand, M ., Rezaei, F & Fghanijadidi, N. Tehran, Arjmand (Persian).
Klin, A., Volkmar, F. R., Sparrow, S. S., Cicchetti, D. V., & Rourke, B. P. (1995). Validity and neuropsychological characterization of Asperger syndrome: Convergence with nonverbal learning-disabilities syndrome. Journal of Child Psychology and Psychiatry, 36, 1127–1140.
Maugham, B. & Garroll. J. (2011). Literacy and mental disorders. Journal of Current Opinion in Psychiatry, 19 (4), 350-354.
Moore, D. J. (2000). Eye exercises to in attention and reduce impulsinity. Retrieved from the world wide web. 2000:
http://www.w.Altavista.com.
Pedro-Carroll, J. & Reddy, L. (2009). A preventive play intervention to foster children resilience in the after of divorce. In L. Reddy, T. Files-Hall.
Rabian, A. B. & Mc closkey, S. M. (2010). A brief group cognitive-behavioral Intervention For Education Problem In childhood. Journal of Anxiety disorders (18) 459- 479.
Rourke, B. P. (1989). Nonverbal learning disabilities: The syndrome and the model. New York, NY: Guilford Press.
Schaefer, C. E. (Ed.). (1993). The therapeutic powers of play. Northvale, NJ: Jason Aronson.
Schaefer, C. E. Hall T,M. & Kaduson, H, G (2002). Fifteen effective play therapy techniques, Professional psychology: Research and practice, 33 (6), 515-522.
Willcutt, E. G., Boada, R., Riddle, M. W., Chhabildas, N., DeFries, J. C., & Pennington, B. F. (2011). Colorado Learning Difficulties Questionnaire: Validation of a Parent-Report Screening Measure. Psychological Assessment, 3, 778–791.
Yaghoubi, A. & Ahadi, H, (2004). Impact of training of metacognitive strategies on improvement of reading performance in fourth and fifth grade primary school male students with dyslexia in Hamadan city. Journal of Faculty of Education and Psychology, 1(1), 47-57.(Persian).