اسلامی، پروانه و حسنآبادی، حمیدرضا(1396). ﻣﻬﺎﺭﺕﻫﺎﻱ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﻲ ﭘﺮﺩﺍﺯﺵ ﻋﺪﺩ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ ﻧﺎﺗﻮﺍﻧﻲ ﻳﺎﺩﮔﻴﺮﻱ ﺭﻳﺎﺿﻲ. فصلنامهی کودکان استثنایی،17(2)67-70.
بیرامی،منصور؛موحدی، یزدان واحدی، اسماعیل(1396). تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن. فصلنامهی علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی 3(2)9-28.
تقیزاده، هادی؛ سلطانی، امانالله ؛ منتظری توکلی، حمدالله و (1396). مقایسهی مؤلفههای کنشهای اجرایی برنامهریزی سازماندهی آزمون برج لندن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص با همتایان بهنجار. فصلنامهی روانشناسی تحلیلی-شناختی، 8(28)،75-84.
علائی، رقیه؛ علائی خرائم، سارا و قدم پور، عزتالله (1396). نقش باورهای خودکارآمدی و انگیزة پیشرفت در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلابه ناتوانی یادگیری. دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی،18(2)109-117.
کیانی، احمدرضا؛ اسدی، مسعود و محمدی، علی (1396)بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانشآموزان مقطع ابتدایی. مجلهی ناتوانیهای یادگیری، 6(4)،104-125.
کارگر، فاطمه؛ قمرانی، امیر؛ یار محمدیان، احمد و طحان، محسن هادی(1396) .ﺩﺭﻙ ﺍﺳﺘﻌﺎﺭﻩ ﺑﺼﺮﻱ ﻭ ﻛﻼﻣﻲ ﺩﺭ ﻛﻮﺩﻛﺎﻥ ﺑﺎ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻧﺎﺗﻮﺍﻧﻲ ﻳﺎﺩﮔﻴﺮﻱ. فصلنامهی کودکان استثنایی،17(3)،29-40.
لرنر، جانت(2005). ناتوانیهای یادگیری،ترجمهی رخشان، فریدون و فریار، اکبر 1392، تهران، انتشارات مبنا.
مرادی، رحیم؛آذر خزائی و امینه احمدی(1396). عنوان تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداری و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی. مجلهی ناتوانیهای یادگیری،6(4)126-152.
والاس،جرالد و لافلین، مک(1940). ناتوانیهای یادگیری- مفاهیم و ویژگیها، ترجمهی منشی طوسی، تقی 1373، مشهد انتشارات آستان قدس رضوی.
Brueggemann, A. E. (2014). Diagnostic Assessment of Learning Disabilities in Childhood. New York: Springer.
Bomyea, J., Amir, N, & lang. A. J. (2012).The relationship between cognitive control and
posttraumatic stress symptoms. Journal of behavior therapy and experimental psychiatry, 43, 844-848.
Bays, P. M. (2015). Spikes not slots: Noise in neural populations limits working memory. Trends in Cognitive Sciences, 19(8), 431e438.
Garsia V. L, Pereira L. D, Fukuda, Y. (2007). Selective attention: psi performance in children with learning disabilities. Brazil Journal Otorrinolaringol, 73(3), 404-11.
Khoddami, S. M., Mousavi, S. Z., Jafari, R., Dadgar, H., & Maroufizadeh, S. (2017).Comparison of Verbal Fluency between Children with Learning Disabilities and Typically Developed Children.
Karimi, Y. (2010). Learning Disorders. Tehran: Savalan Publications. (Persian).
Mizen, L., & Cooper, S. A. (2012).Learning disabilities. Medicine, 40(11), 619-622.
Malhotra, Sh., Rajender, G., Sharma, V., & Singh, T.B. (2009).Efficacy of Cognitive Retraining Techniques in Children with Learning Disability. Delhi Psychiatry Journal, 12(1).100.106
Mattison RE, Mayes SD (2012). Relationships between learning disability, executive function, and psychopathology in children with ADHD. Journal of Attention Disorders 16: 138-46.
O'Shea, A., Booth, J. L., Barbieri, C., McGinn, K. M., Young, L. K., & Oyer, M. H. (2017). Algebra performance and motivation differences for students with learning disabilities and students of varying achievement levels. Contemporary Educational Psychology, 50, 80-96.
Swanson, L. J. (2014). Do the means justify the ends, or do the ends justify the means? Value protection model of justice. Personality and Social Psychology Bulletin, 28(8), 452.461.
Mashal, N., Gavrieli, R., & Kave´, G. (2011). Agerelated changes in the appreciation of novel metaphoric semantic relations. Aging, Neuropsychology, and Cognition, 18(5), 527- 543.