پرون، م. ( 1990 ). روانشناسی بالین . ی ترجمه محمود منصور و پریرخ دادستان ( 1379 ). تهران، بعثت.
دادستان، پریرخ. ( 1378 ). روانشناسی مرضی تحولی. تهران، سمت.
سرمد، زهره؛ بازرگان، عباس و حجازی،الهه. ( 1385 ). رو شهای تحقیق در علوم رفتاری، تهران، آگاه.
سیف نراقی، مریم و نادری، عزت الله. ( 1379 ). نارسای یهای ویژ هی یادگیری و چگونگی تشخیص و
روشهای بازپرور . ی تهران، لکیان.
فریار، اکبر و رخشان، فریدون. ( 1379 ). مشکلات یادگیری، مفاهیم و ویژگ یه.ا مشهد، آستان قدس
رضوی.
کاپلان، هارولد؛ سادوک، بنجامین و گرب، جان. ( 2002 ). خلاصه روانپزشک . ی ترجمه نصرت اله
پورافکاری. ( 1382 ). تهران، شهرآب.
کرک، ساموئل. ( 1984 ). اختلالات یادگیری تحولی و تحصیل . ی ترجمه سیمین رونقی، زینب خانجانی و
وثوقی، مهین. ( 1377 ). تهران، انتشارات آموزش و پرورش استثنایی.
لطفی کاشانی، فرح و وزیری، شهرام. ( 1383 ). روانشناسی مرضی کود . ک تهران، نشر ارسباران.
.( والاس، جرالد و لافلین، جیمز. ( 1975 ). اختلا لهای یادگیر . ی ترجمه محمد تقی منشی طوسی ( 1379
مشهد، آستان قدس رضوی.
هومن، حیدر علی. ( 1381 ). انداز هگیر یهای روانی و تربیتی، فن تهیه تست و پرسشنامه. تهران، نشر پارسا.
Alexopoulos, D.S., & Kalaitzidis, I. (2004). Psychometric properties of Eysenck
personality Questionnaire, short scale in Greece. Personality and Individual
Differences, 37, 1205-1220.
American Psychiatric Association. (2000). Diagnostic and statistical manual of mental
disorders (4th ed., Text Rev.). Washington, DC: Author.
Gadow, K. D., & Sprafkin, J. (2002). Child Symptom Inventory- 4 Screening and Norms
Manual. Stony Brook, NY: Checkmate plus.
Goldston, D. B., Walsh, A., Mayfield, A. E., Reboussin, B., Sergent Daniel, S., Erkanli, A.,
. . . Wood, F. B. (2007). Reading problems, psychiatric disorders, and functional
impairment from mid- to late adolescence. Journal of the American Academy of Child
& Adolescent Psychiatry, 46, 25–32.
Hallahan, D.P., Lioyd, J.W., Kauffman, J.M., Weiss, M. & Martinez, E.A. (2005). Learning
disabilities: Foundations, characteristics and effective teaching. New Jersey: Pearson
Education Inc.
Klin, A., Volkmar, F. R., Sparrow, S. S, Cicchetti, D. V., & Rourke, B. P. (1995). Validity
and neuropsychological characterization of Asperger syndrome: Convergence with
nonverbal learning-disabilities syndrome. Journal of Child Psychology and Psychiatry,
36, 1127–1140.
Magajna, L., Kavkler, M. & Ortar-Krizaj, M. (2003). Prevalence's of learning disabilities in
Slovenia: Finding from the international survey on the incidence and correlates of
learning disabilities in Slovenia. Dyslexia. 9 (4), 229-252.
Rourke, B. P. (1989). Nonverbal learning disabilities: The syndrome and the model. New
York, NY: Guilford Press.
Rudan, I., Rudan, D., Campbell, J., Biloglav, V. & Urek, R. (2004). Prevalence of learning
disabilities in Croatian island isolated. Journal of Intellectual & Developmental
Disability, 29 (1), 25-36.
Schnoes, C., Reid, R., Wagner, M., & Marder, C. (2006). ADHD among students receiving
special education services: A national survey. Exceptional Children, 72, 483–496.
Willcutt, E.G., Boada, R., Riddle, M.W., Chhabildas, N., DeFries, J.C., & Pennington, B.F.
(2011). Colorado Learning Difficulties Questionnaire: Validation of a Parent-Report
Screening Measure. Psychological Assessment, 3, 778–791.