نویسنده = %D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF %D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%84%DB%8C %D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانواده‌محور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی

دوره 6، شماره 3، خرداد 1396، صفحه 106-121

10.22098/jld.2017.522

اطهر محمّدی ملک آبادی؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ صاحب یوسفی


مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری

دوره 3، شماره 1، آبان 1392، صفحه 6-27

jld-3-1-92-7-1

مریم برجیس؛ منصور حکیم جوادی؛ محبوبه طاهر؛ مسعود غلامعلی لواسانی؛ عباسعلی حسین خانزاده