ناتوانی های یادگیری (JLD) - فهرست مقالات
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه ▼
ورود به سامانه
ثبت نام در سامانه
English
صفحه اصلی
فهرست مقالات
|
|
|
|
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 5 (1395-1394)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 6 (1395)
دوره 4 (1394-1393)
دوره 3 (1393-1392)
دوره 2 (1392-1391)
دوره 1 (1391-1390)
دوره و شماره:
دوره 5، شماره 3، بهار 1395، صفحه 122-144
1
مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری
صفحه
7-27
سجاد بشرپور؛ حیدر نوری؛ اکبر عطادخت؛ محمد نریمانی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(220 K)
2
مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی
صفحه
28-53
ذبیح پیرانی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(288 K)
3
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی
صفحه
54-70
علی رضایی شریف؛ نادر حاجلو؛ توحید حق گوی؛ مسعود مرادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(169 K)
4
اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص
صفحه
71-88
ناصر صبحی قراملکی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(240 K)
5
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری
صفحه
89-107
سوسن علیزاده فرد؛ طیبه محتشمی؛ معصومه تدریس تبریزی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(222 K)
6
اثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان
صفحه
108-121
سعیده معظمی گودرزی؛ نورعلی فرخی؛ کورش گودرزی؛ ملیکا نظری
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(155 K)
7
مقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته
صفحه
122-144
علی حسن نیا؛ محمود نجفی؛ علی محمد رضایی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(243 K)
8
بررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری
صفحه
145-161
سیدرسول عمادی؛ منصوره مظفری مکی آبادی
مشاهده مقاله
|
اصل مقاله
(216 K)