کلیدواژه‌ها = %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85
اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان‌ با اختلال یادگیری خاص

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 108-122

فاطمه نصرتی؛ باقر غباری‌بناب؛ مریم وکیلی‌نژاد؛ حسین کشاورز‌ افشار


مقایسه‌ی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه‌ای بر اختلال املا

دوره 4، شماره 1، آذر 1393، صفحه 89-99

jld-6

شهاب مرادی؛ علی محمد رضایی؛ فرحناز کیان ارثی