آ
-
آرین نژاد، مهسا
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفههای شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 1، 1404]
ا
-
ایرانی، فائزه
فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر هنر بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 15، شماره 1، 1404]
ح
-
حیدری، شعبان
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفههای شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 1، 1404]
ر
-
رضایی، مهدی
ترسیم نقشه علمی پژوهشهای نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهتگیری آینده [دوره 15، شماره 1، 1404]
س
-
سنگری، محمود
ترسیم نقشه علمی پژوهشهای نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهتگیری آینده [دوره 15، شماره 1، 1404]
ش
-
شریعت باقری، محمدمهدی
ترسیم نقشه علمی پژوهشهای نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهتگیری آینده [دوره 15، شماره 1، 1404]
ع
-
عمادیان، سیده علیا
مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفههای شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 1، 1404]
گ
-
گریباوی، حسن
اثربخشی آموزش سبک اسناد بر خودکارآمدی تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1404]
م
-
منصوری، احمد
اثربخشی آموزش سبک اسناد بر خودکارآمدی تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1404]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر هنر بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 15، شماره 1، 1404]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد