نمایه نویسندگان

آ

  • آرین نژاد، مهسا مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفه‌های شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 1، 1404]

ا

  • ایرانی، فائزه فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر هنر بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 15، شماره 1، 1404]

ح

  • حیدری، شعبان مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفه‌های شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 1، 1404]

ر

  • رضایی، مهدی ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهت‌گیری آینده [دوره 15، شماره 1، 1404]

س

  • سنگری، محمود ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهت‌گیری آینده [دوره 15، شماره 1، 1404]

ش

  • شریعت باقری، محمدمهدی ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهت‌گیری آینده [دوره 15، شماره 1، 1404]

ع

  • عمادیان، سیده علیا مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفه‌های شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 15، شماره 1، 1404]

گ

  • گریباوی، حسن اثربخشی آموزش سبک اسناد بر خودکارآمدی تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1404]

م

  • منصوری، احمد اثربخشی آموزش سبک اسناد بر خودکارآمدی تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص [دوره 15، شماره 1، 1404]

ی

  • یعقوبی، ابوالقاسم فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر هنر بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای اختلالات یادگیری [دوره 15، شماره 1، 1404]