نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش چرخش ذهنی اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 27-39]
  • آموزش چند رسانه‌ای تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
  • آموزش خودتعلیمی کلامی اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
  • آموزش فراشناختی حل مسأله اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
  • آموزش مبتنی بر بازی اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]

ا

  • اختلالات یادگیری اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 7-20]
  • اختلالات یادگیری مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]
  • اختلال یادگیری مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
  • اختلال یادگیری بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
  • اختلال یادگیری بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
  • اختلال یادگیری خاص طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
  • اختلال یادگیری خاص اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 68-86]
  • اختلال یادگیری ریاضی اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]
  • اختلال یادگیری غیرکلامی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
  • اختلال خاص یادگیری ریاضی بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 87-104]
  • اختلال خواندن اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 91-109]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
  • اختلال های یادگیری تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
  • اختلال‌های یادگیری بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
  • استرس ادراک شده مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
  • اضطراب اجتماعی بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
  • اضطراب امتحان اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 110-129]
  • انعطاف پذیری شناختی مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
  • انگیزش درونی اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]

ب

  • بازی درمانی اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
  • بازی های آموزشی تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
  • برنامه اسپارک اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
  • برنامه آموزش مهارت‌های اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
  • برنامه ریزی مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
  • بهبود خواندن و نوشتن تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]

پ

  • پردازش هیجانی اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
  • پیشرفت تحصیلی تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]

ت

  • تسلط بر نماد تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
  • تفکرات مثبت بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
  • تکانشوری اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
  • تنظیم شناختی هیجان اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 110-129]
  • تنظیم هیجان اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
  • توجه انتخابی مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
  • توجه تقسیم‌شده طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
  • توجه متمرکز طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
  • تئاتر درمانی بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 87-104]
  • تئوری ذهن مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]

ح

  • حل مسئله اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]
  • حل مسئله اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
  • حواس‌پرتی اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]

خ

  • خودآگاهی شناختی مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]
  • خودانتقادی مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
  • خودپنداره اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
  • خود نظم‌دهی مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]

د

  • دانش‌آموزان بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
  • دانش‌آموزان تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
  • دانش‌آموزان بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
  • دانش‌آموزان نارساخوان تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
  • دانش‌آموز نارسانویس تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-71]
  • دیدگاه ساخت‌گرا تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
  • درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-90]

ر

  • راهبردهای حل تعارض والد- فرزند بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-90]
  • رفتارهای اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
  • رفتارهای ایذایی اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 7-20]
  • روش اورتون-گیلینگهام مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
  • روش فرنالد مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
  • روش موقعیت‌یابی تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 91-109]
  • سازگاری تحصیلی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 91-109]
  • سرزندگی تحصیلی اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 68-86]

ش

  • شایستگی اجتماعی بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 87-104]

ط

  • طرح‌واره‌ درمانی اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 7-20]

ع

  • عاطفه مثبت و منفی مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
  • عملکرد خواندن تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
  • عملکرد خواندن مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
  • عملکرد خواندن اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 27-39]
  • عملکرد خواندن بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
  • عملکرد ریاضی تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]

ف

  • فرایندهای شناختی تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
  • فعالیت‌بدنی تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-71]
  • فنوگرافیکس بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]

ک

  • کاربرد موسیقی تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
  • کارکردهای اجرایی مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
  • کیفیت زندگی اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
  • کم‌خونی بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]

م

  • مشکلات ویژه خواندن تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
  • مفاهیم ریاضی اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
  • مهارت‌های حرکتی اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]

ن

  • ناتوانی یادگیری تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
  • ناتوانی یادگیری بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-90]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 110-129]
  • ناتوانی یادگیری ریاضی اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
  • ناتوانی‌های یادگیری اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
  • نارسایی توجه بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
  • نارساخوان مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 27-39]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
  • نارساخوانی بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
  • نظریه ذهن اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]

و

  • واقعیت‌درمانی اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 68-86]

ه

  • هماهنگی چشم – دست تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-71]
  • هماهنگی دیداری حرکتی اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
  • هوشبهر حافظه فعال طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
  • هوش هیجانی بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]

ی

  • یادگیری فراشناختی اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]