مجله ناتوانیهای یادگیری، به منظور افزایش کمی و کیفی انتشار یافتههای علمی با انجمن کودکان استثنایی ایران (IECA) تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است.
فصلنامه ناتوانی های یادگیری بهمنظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید.
فرایند داوری مقالات
آمارها و ارقام
تعداد دورهها | 10 |
تعداد شمارهها | 40 |
تعداد مقالات | 301 |
تعداد نویسندگان | 996 |
تعداد مشاهده مقالات | 763570 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 684852 |
نسبت مشاهده بر مقاله | 2536.77 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله | 2275.25 |
تعداد مقالات ارسال شده | 997 |
تعداد مقالات پذیرفته نشده | 759 |
درصد عدم پذیرش | 82 |
تعداد مقالات پذیرفته شده | 181 |
درصد پذیرش | 18 |
زمان پذیرش (به روز) | 90 |
تعداد پایگاههای نمایه شده | 12 |
تعداد داوران | 18 |
فصلنامه علمی پژوهشی ناتوانیهای یادگیری
نشریه علمی ناتوانیهای یادگیری در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی نشریات علوم جهان اسلام (ISC) جزو مجلات با کیفیت Q1 انتخاب و ضریب تأثیر (0/86) را دریافت نموده است. هنگام ارسال مقاله به مجله، کاربرگ تعهد نویسندگان پس از تکمیل و امضا با فرمت PDF و یا JPG به همراه فایل مقاله ارسال شود.
پیرو آییننامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهمنظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، نشریه ناتوانیهای یادگیری از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید. لذا ارسال گزارش سامانه همانندجو الزامی است.
این نشریه عضو کمیتۀ اخلاق در انتشار (Cope) و تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (Cope) میباشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
صفحه 1-11
ماهرخ دهقانی
صفحه 12-23
سروش رنجبر
صفحه 24-35
اسماعیل سلیمانی؛ مرضیه امیری منش؛ سعید آریاپوران
افسانه شکری؛ سارا تقی زاده هیر
اعظم صفری؛ کبری کاظمیان مقدم؛ همایون هارون رشیدی
بهروز فولادی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده؛ سمیه تکلوی