مجله ناتوانیهای یادگیری، به منظور افزایش کمی و کیفی انتشار یافتههای علمی با انجمن کودکان استثنایی ایران (IECA) تفاهم نامه همکاری منعقد نموده است.

فصلنامه ناتوانی های یادگیری بهمنظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید.
فرایند داوری مقالات

آمارها و ارقام
| تعداد دورهها | 10 |
| تعداد شمارهها | 40 |
| تعداد مقالات | 301 |
| تعداد نویسندگان | 996 |
| تعداد مشاهده مقالات | 763570 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 684852 |
| نسبت مشاهده بر مقاله | 2536.77 |
| نسبت دریافت فایل بر مقاله | 2275.25 |
| تعداد مقالات ارسال شده | 997 |
| تعداد مقالات پذیرفته نشده | 759 |
| درصد عدم پذیرش | 82 |
| تعداد مقالات پذیرفته شده | 181 |
| درصد پذیرش | 18 |
| زمان پذیرش (به روز) | 90 |
| تعداد پایگاههای نمایه شده | 12 |
| تعداد داوران | 18 |
فصلنامه علمی پژوهشی ناتوانیهای یادگیری
نشریه علمی ناتوانیهای یادگیری در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی نشریات علوم جهان اسلام (ISC) جزو مجلات با کیفیت Q1 انتخاب و ضریب تأثیر (0/86) را دریافت نموده است. هنگام ارسال مقاله به مجله، کاربرگ تعهد نویسندگان پس از تکمیل و امضا با فرمت PDF و یا JPG به همراه فایل مقاله ارسال شود.
پیرو آییننامه نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهمنظور پاسداری از حقوق و مالکیت فکری و معنوی پژوهشگران و پیشگیری از چاپ نوشتارهای تکراری، نشریه ناتوانیهای یادگیری از نرمافزار همسان یاب استفاده مینماید. لذا ارسال گزارش سامانه همانندجو الزامی است.
این نشریه عضو کمیتۀ اخلاق در انتشار (Cope) و تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (Cope) میباشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی مینماید.
صفحه 1-12
سحر بدری بگه جان؛ باقر غباری بناب؛ رضا قربان جهرمی؛ محسن امیری
صفحه 13-27
زینب رضاپور؛ فاطمه بهجتی اردکانی؛ یاسر رضاپور میرصالح
صفحه 28-39
علی شیخ الاسلامی؛ فاطمه ظریفی؛ نسترن سیداسماعیلی قمی؛ حسین قمری گیوی
صفحه 40-51
مهشاد صادقی وصفی؛ کاظم برزگر بفروئی؛ محسن شاکری؛ لیلا اکرمی
هانیه قاسمیان مقدم؛ حسن محمدزاده
هستی محمودی میمند؛ محمدرضا بلیاد؛ صادق نصری
محمد نریمانی؛ علی جباری قوزلوجه؛ آیناز شهریور