نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش خودتنظیمی اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

ا

  • اختلالات پردازشی اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • ادراک خود اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • اشتیاق تحصیلی مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

ب

  • بهزیستی تحصیلی مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

پ

  • پیامدهای بلندمدت غفلت پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • پدیدارشناسی تفسیری پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • پدیده رهاشدگی پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • پروتکل والد-محور فرنکلین اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403]

ت

  • تاب آوری اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • تنظیم هیجان رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403]

ح

  • حافظه اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • حساسیت به طرد رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403]

د

  • دانش آموزان مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • دانش آموزان نارساخوان پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403]

ر

  • راهبردهای خودنظارتی مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

س

  • سبک‌های تفکر مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • کفایت اجتماعی اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]

م

  • مشکلات رفتاری عاطفی رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • مهارت‌های ابراز وجود مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • مهارت های سازماندهی اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403]
  • ناتوانی یادگیری رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403]