نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
  • ابوالقاسمی، عباس نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 68-78]
  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-79]
  • احدی، بتول مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
  • افروز، غلامعلی اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
  • اکبر ارجمندنیا، علی اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-24]

ب

  • باقریان سرارودی، رضا مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
  • باقریان سرارودی، رضا مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
  • برجیس، مریم مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
  • بیگدلی، ایمان ا... اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 6-20]
  • بهاری قرهگوز، علی بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 28-43]
  • بهرامی، هادی مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 112-123]

پ

  • پوراحمدعلی، امیر تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-37]
  • پوراسمعیلی، اصغر مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]

ت

  • تازیکی، طیبه اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]

ج

  • جانی، ستاره مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]

ح

  • حسین خانزاده، عباسعلی مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
  • حکیم جوادی، منصور مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]

خ

  • خشنودنیای چماچائی، بهنام نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]

د

  • دلگشاد، ئاکو اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
  • دهقان، حمیدرضا مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-79]

ر

  • رحیمیان بوگر، اسحق طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-54]
  • رستمی، رضا اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-24]
  • رستم اوغلی، زهرا مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]
  • رستم اوغلی، سهیلا مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 68-78]

ز

  • زارع بهرام آبادی، مهدی بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-43]
  • زاهد، عادل نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
  • زلالی، بهروز مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 44-58]

س

  • سیادتیان، سیدحسین فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 42-62]
  • سیفی، زهرا اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
  • سلیمانی، اسماعیل تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 60-78]

ش

  • شریفی، علی اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-24]

ص

  • صالحی، مجتبی مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]
  • صبحی قراملکی، ناصر مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-79]

ط

  • طاهر، محبوبه مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]

ع

  • عابدی، احمد اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
  • عابدی، احمد مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-111]
  • عالی ساری نصیرلو، کریم مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 79-99]
  • عباسیان، راضیه اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
  • عبداللهی، سمیرا طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-54]
  • عبدلحسین زاده، عباس اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 6-20]
  • عسکری، سعید اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
  • عطادخت، اکبر تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 92-108]
  • علیپور، احمد مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 80-98]
  • علیزاده، حمید تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 60-78]
  • علیزاده گورادل، جابر تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 91-109]

غ

  • غباری بناب، باقر تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-67]
  • غفاری، عذرا تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 92-108]
  • غلامحسین زاده، حسن تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-67]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]

ف

  • فرمانی شهرضا، شیوا مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]

ق

  • قاسم زاده، سوگند اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
  • قائدنیای جهرمی، علی مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
  • قربانی، فاطمه مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 44-58]
  • قلمزن، شیما مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-111]
  • قمرانی، امیر فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 42-62]
  • قنبری، علی مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
  • قنبری، محمد مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]

ک

  • کاظمی، رضا نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 124-142]
  • کیامنش، علیرضا مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 112-123]
  • کیان ارثی، فرحناز طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-54]
  • کریمی، بهروز تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 60-78]
  • کریمی، سمیه اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
  • کسائیان، کوثر مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 112-123]

گ

  • گنجی، کامران بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-43]

م

  • محمدی، حاتم مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
  • محمود علیلو، مجید تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 91-109]
  • مرادی، محمدرضا مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-111]
  • مرادی منش، فردین مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 100-111]
  • مصطفی سرباز، زهرا مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 68-78]
  • مهدوی نجم آبادی، زهرا مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 80-98]
  • موحدی، یزدان تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 91-109]
  • موسی زاده، توکل مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 79-99]
  • موسوی پور، سعید تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-37]

ن

  • نادری لردجانی، مریم مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
  • نجفی، محمود اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 6-20]
  • نریمانی، محمد مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 78-91]
  • نریمانی، محمد نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
  • نریمانی، محمد مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 79-99]
  • نریمانی، محمد نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 124-142]
  • نصرآزادانی، سحر اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
  • نصرتی، فاطمه تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-67]
  • نعیمی، قادر مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
  • نوره درویشعلی، آرام مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
  • نوروزی، حمید تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 92-108]

و

  • وحیدی، زهره مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 78-91]

ه

  • هارون رشیدی، همایون مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 100-111]
  • هاشمی، تورج بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 28-43]

ی

  • یوسفی، فاطمه نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 124-142]
  • یوسفی، ناصر مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]