نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون اِن بک مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
  • آزمون عملکرد پیوسته مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
  • آگاهی واج شناسی تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
  • آموزش املا اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 6-20]
  • آموزش ترکیبی تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
  • آموزش چندرسانه ای طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 38-54]
  • آموزش مستقیم تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]

ا

  • اختلالات یادگیری مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
  • اختلالات یادگیری مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
  • اختلال یادگیری تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
  • اختلال یادگیری بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 25-43]
  • اختلال یادگیری در خواندن تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
  • اختلال یادگیری دیکته طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 38-54]
  • اختلال یادگیری ریاضی اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-77]
  • اختلال یادگیری ریاضی تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 55-67]
  • اختلال ریاضی مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
  • اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 25-43]
  • اختلال های یادگیری اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 6-20]
  • اختلال های رفتاری مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
  • ادراک خود مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
  • اشتیاق به مدرسه مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-58]
  • امید مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
  • انسجام مرکزی مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
  • انگیزش تحصیلی مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-58]
  • اوتیسم مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]

ب

  • باورهای خودکارآمدی مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
  • برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-77]
  • بیش فعالی مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
  • بیش فعالی/کاستی توجه مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
  • بهزیستی روان‌شناختی نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
  • بهزیستی روان شنا ختی تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]

پ

  • پیشرفت تحصیلی تفریق و تقسیم تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]

ت

  • تاب آوری تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
  • تأکیدات هدفی تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
  • تحول زبان مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
  • ترس از شکست مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
  • تسلط مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 59-79]
  • تمرین رایانه‌ای شناختی اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 6-24]
  • توجه مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 99-111]

ج

  • جهت گیری هدف مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]

چ

  • چندرسانه ای آموزشی تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]

ح

  • حافظه ی فعال اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 79-90]
  • حافظه‌ی فعال مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
  • حافظه‌ی فعال دیداری- فضایی اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 6-24]
  • حساب آموز تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]
  • حل مسئله ریاضی تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 55-67]

خ

  • خطاهای ادراکی مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
  • خلاقیت مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
  • خود آگاهی شناختی مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
  • خودآموزی تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 55-67]
  • خودپنداره اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
  • خود پنداره اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-77]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 109-127]

د

  • دانش آموزان ابتدایی بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 28-43]
  • دانش آموزان با نات وانی ها ی یادگیری اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
  • دانشآموزان نارساخوان فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
  • درک حمایت معلم نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 109-127]
  • درک مطلب تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]

ر

  • راهبردهای خودتنظیمی مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
  • رفتار مقابله ای مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]

س

  • سبک‌های دلبستگی نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
  • سودمندی تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]

ش

  • شیوع بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 28-43]
  • شیوع بررسی شیوع اختلال نارسایی‌توجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانش‌آموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 25-43]

ع

  • عزتنفس مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
  • عملکرد تحصیلی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
  • عملکرد خواندن اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 79-90]
  • عواطف مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]

غ

  • غیرکلامی مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
  • فراشناخت تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
  • فرسودگی تحصیلی مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]

ک

  • کارکردهای اجرایی مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 99-111]
  • کفایت اجتماعی اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
  • کیفیت زندگی نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
  • کلامی مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
  • کنترل تکانه مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]

م

  • متمرکز برهیجان مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
  • مداخلات روان شناختی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
  • مشکلات خواب مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
  • مشکلات ریاضی اثربخشی برنامه‌ی تمرین رایانه‌ای شناختی بر عملکرد حافظه‌ی فعال دیداری-فضایی دانش‌آموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 6-24]
  • مشکلات ویژه ی یادگیری بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 28-43]
  • معنای زندگی مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
  • منبع کنترل مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
  • مهارت حل مسئله ی اجتماعی تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
  • مهارت های بنیادی یادگیری دیکته طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 38-54]
  • مهارت های تنظیم خلق اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
  • ناتوانی یادگیری تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
  • ناتوانی یادگیری نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 109-127]
  • ناتوانی یادگیری مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 59-79]
  • ناتوانی یادگیری ریاضی تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]
  • ناتوانی ها ی یادگیری مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
  • ناتوانی های یادگیری مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
  • ناتوانی‌های یادگیری مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
  • ناتوانی‌های یادگیری مقایسه‌ی نیم‌رخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 99-111]
  • ناتوانی‌های یادگیری مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
  • ناتوانی‌های یادگیری نقش سبک‌های دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روان‌شناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
  • نارساخوانی مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 79-90]
  • نارساخوانی مقایسه‌ی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-58]
  • نارساخوانی مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
  • نارسایی در حساب مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
  • نارسانویسی مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
  • نارسانویسی مقایسه‌ی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی،‌ نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
  • نارسایی هیجانی مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
  • ناشنوا مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
  • نگرانی مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
  • نگهداری توجه مقایسه‌ی عملکرد حافظه‌ی فعال و نگهداری توجه دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی‌های یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
  • نیم‌کره‌های مغزی مقایسه‌ی تسلط نیم‌کره‌های مغزی A، B، C و D دانش‌آموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 59-79]

ی

  • یادیارها اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 6-20]