آ
-
آریاپوران، سعید
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]
-
آقاجانی، نورا
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
ا
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 6-21]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 104-120]
-
ارفع، مریم
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
-
اژدری، زمان
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
-
استکی، مهناز
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 90-103]
-
اشکانی، فرح
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
-
اصغری نکاح، سید محسن
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 66-84]
-
افروز، ستوده
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
-
ایمانی فر، حمید رضا
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 74-89]
-
امیدوار، خسرو
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
-
امیدوار، عظیم
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
-
امیری مجد، مجتبی
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 38-55]
-
امیریمنش، مرضیه
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]
ب
-
باباپورخیرالدین، جلیل
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
-
باباپور خیرالدین، جلیل
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 22-37]
-
برادران، مجید
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 74-89]
-
برجعلی، احمد
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 90-103]
-
برزگر، سبحان
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 6-21]
-
بشرپور، سجاد
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]
پ
-
پرزور، پرویز
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
پیروز زیجردی، معصومه
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 36-48]
-
پورشریفی، حمید
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 22-37]
-
پورعباس وفا، هما
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
-
پورعبدل، سعید
مقایسهی اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 22-38]
ت
-
تازیکی، طیبه
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
-
تبریزچی، نرگس
مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-35]
-
تقوایی، داود
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]
ج
-
جعفری، اصغر
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 38-55]
-
جلالی نژاد، راضیه
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
چ
-
چوپان زیده، رویا
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 36-48]
ح
-
حامدی، زهرا
اثربخشی روشهای نوروسایکولوژیکی در افزایش درک مطلب دانشآموزان نارساخوان تحولی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 22-37]
-
حیدری، حسن
تاثیر آموزش تنظیم هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبکهای اسنادی دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 6-22]
-
حسینی، سیده فاطمه
مقایسهی کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 38-55]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
-
حق طلب، طاهره
رابطهی ابعاد خودپنداره با انگیزش تحصیلی (خواندن، نوشتن و ریاضی) دانشآموزان ابتدایی دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 56-72]
خ
-
خانجانی، زینب
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
-
خرم آبادی، یداالله
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]
د
-
دالوند، مریم
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
ر
-
رستم اوغلی، زهرا
اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 6-21]
-
رستم اوغلی، زهرا
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
رضایی، اکبر
تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 49-65]
ز
-
زارع، رقیه
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]
س
-
سیفی، زهرا
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسهی عملکرد دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ریاضی در آزمون برج لندن و مقیاس عملکرد پیوسته [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 56-73]
ش
-
شاه محمدزاده، یحیی
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
-
شربتی، انوشیروان
مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-100]
-
شعربافزاده، عادله
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
-
شوشتری، مژگان
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 38-54]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسهی اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 22-38]
-
صفاری نیا، مجید
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]
ط
-
طالبی جویباری، مسعود
مقایسهی سبکهای اسنادی و تاب آوری در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص، نابینا و عادی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 38-54]
-
عابدی، احمد
بررسی اثربخشی آموزش توجه براساس برنامهی فلچر بر عملکرد خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 36-48]
-
عباسی، مسلم
مقایسهی اهمالکاری تحصیلی و سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 22-38]
-
عطادخت، اکبر
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]
-
عظیمی، اسماعیل
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
-
علی پور، احمد
مقایسهی کودکان مبتلا به بیش فعالی/ نارسایی توجه، ناتوانی یادگیری و کودکان بهنجار بر اساس مؤلفه های آزمون هوشی وکسلر کودکان(ویرایش جدید) [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 74-89]
غ
-
غنایی چمن آباد، علی
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 66-84]
ف
-
فرید، فاطمه
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]
ق
-
قاسمزاده، سوگند
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
-
قمرانی، امیر
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
ک
-
کاظمی، آمنه
تأثیر تمرینهای مبتنی بر بازسازی سیستم عصبی مرکزی برسرعت و دقت نارساخوانی نوع زبان شناختی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 7-20]
-
کاظمی، فرشته
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود کارکردهای اجرایی و توجه کودکان با ناتوانیهای یادگیری عصب- روانشناختی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 38-54]
-
کافی، سید موسی
اثربخشی آموزش نرمافزار انبک بر بهبود حافظهی فعال دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 7-21]
-
کامکاری، کامبیز
مقایسهی روایی تشخیصی نسخهی نوین هوشآزمای تهران ـ استانفورد بینه و نسخهی چهارم مقیاس هوش وکسلر کودکان در ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 70-83]
-
کیان ارثی، فرحناز
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 89-99]
-
کریمی، بهروز
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]
-
کرمانی زاده، رکسانا
تأثیر آموزش متقابل بر بهبود درک مطلب و خواندن دانشآموزان دختر نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 49-65]
-
کلانی، سارا
اثربخشی برنامهی مبتنی بر بازیهای نرمافزاری با رویکرد زبانشناختی بر دقت خواندن و درک مطلب دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 66-84]
م
-
محمد رضایی، علی
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 89-99]
-
مرادی، شهاب
مقایسهی اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانهای بر اختلال املا [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 89-99]
-
مهاجری، محمد
اثربخشی مداخلات حسیـحرکتی بر افزایش دامنهی توجه دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 23-37]
-
موسوی پور، سعید
تولید چندرسانهای آموزشی دیکتهیار و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی دوم با ناتوانی یادگیری املای شهر اراک [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 73-88]
-
مولودی، عابد
مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانشآموزان دارای اختلال املا نویسی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 84-99]
ن
-
نبیدوست، علیرضا
اثربخشی آموزش دو نیمکره مغز بر خودپنداره و مهارت های اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 90-103]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی سرمایه روانشناختی و سبکهای عاطفی در بین دانشآموزان پسر با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 100-118]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش برنامهی دانش و مهارت فراشناخت جاگر بر عملکرد خواندن دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 100-120]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 104-120]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی حساسیت اضطرابی و عملکرد شناختی در دانشآموزان با و بدون نارسانویسی [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 85-100]
-
نوری، رویا
مقایسهی اثر بخشی راهبردهای آگاهی واجشناختی و چند حسی فرنالد بر پیشرفت مهارت های خواندن و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 3، 1394، صفحه 104-120]
و
-
وحیدی، زهره
مقایسه ی تنظیم هیجان، ذهن آگاهی و بهزیستی روان شناختی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 21-35]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی بر حافظه، عملکرد خواندن و سرعت پردازش اطلاعات دانشآموزان نارساخوان [دوره 4، شماره 4، 1394، صفحه 101-117]
-
یعقوبی، ولی
کارایی تشخیصی آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص زودهنگام مبتلایان به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 55-69]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد