نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون استروپ مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 138-158]
  • آزمون هوشی وکسلر- 4 کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 59-75]
  • آگاهی واج شناختی تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 38-53]
  • آموزش به کمک کامپیوتر مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 76-100]
  • آموزش ترکیبی مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 76-100]
  • آموزش توجه اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 92-106]
  • آموزش فراشناختی اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 40-58]
  • آموزش مستقیم مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 76-100]

ا

  • اختلالات یادگیری مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 138-158]
  • اختلالات یادگیری شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 28-44]
  • اختلالات روان پزشکی مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 6-27]
  • اختلال یادگیری کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 59-75]
  • اختلال یادگیری اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 123-158]
  • اختلال یادگیری مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 116-135]
  • اختلال یادگیری ریاضی اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی  [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 91-115]
  • اختلال خواندن مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 6-17]
  • اختلال خواندن مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 6-27]
  • اختلال خواندن اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 140-153]
  • اختلال ریاضی کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 59-75]
  • اختلال ریاضی مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 76-100]
  • اختلال ریاضی اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 101-122]
  • اختلال ریاضی مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392-1391]
  • اختلال ریاضی شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 28-44]
  • اختلال ریاضی مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 154-176]
  • اختلال زبان نوشتاری کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 59-75]
  • اختلال نقص توجه/ بیش فعالی اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 123-158]
  • اختلال نقص توجه/ بیش فعالی مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392-1391]
  • ادراک دیداری حرکتی مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 116-135]

ب

  • بازی درمانی اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 140-153]
  • بازی ریتمیک اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 53-77]
  • بی حوصلگی مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392-1391]
  • برنامه ی تلفیقی روانی آموزشی اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 6-24]

پ

  • پای هی تحصیلی شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 28-44]
  • پذیرش و تعهد و تنظیم هیجان مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 154-176]
  • پردازش اطلاعات حسی نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 25-42]
  • پردازش هیجانی اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 101-122]
  • پیشرفت تحصیلی اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی  [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 91-115]

ت

  • تاب آوری و سلامت روان مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 120-137]
  • تست بندر گشتالت مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 116-135]
  • تکانشوری اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 101-122]
  • تنظیم هیجان مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 54-72]

ح

  • حافظه ی فعال مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 6-17]
  • حرکات درشت تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 25-39]
  • حرکات ظریف تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 25-39]
  • حل مسئله ی ریاضی اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 40-58]
  • حواس پرتی اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 101-122]

خ

  • خودآموزی کلامی اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 43-52]

د

  • درک مطلب تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 38-53]
  • دقت تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 38-53]

ر

  • رشد اجتماعی مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 124-139]
  • رضایت زناشویی مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 120-137]

ز

  • زمان واکنش مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 138-158]

س

  • سازگاری مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 154-176]
  • سازگاری اجتماعی اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 43-52]
  • سبک تبیین بدبینانه اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 6-24]
  • سبکهای یادگیری مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 82-102]
  • سرعت تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 38-53]

ع

  • عملکرد ریاضی اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 92-106]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 61-81]
  • فرسودگی تحصیلی مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 18-37]
  • فرنالد و نوروفیدبک و الکتروآنسفالوگرافی مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 103-123]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 53-77]
  • کارکردهای اجرایی اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی  [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 91-115]
  • کمک طلبی مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 107-119]
  • کنترل تکانه اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 101-122]
  • کنترل عواطف مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 6-24]
  • کودکان- اختلالات یادگیری- تست دیداری – حرکتی بندرگشتالت مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 78-91]

م

  • مداخلات روان شناختی و آموزشی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 61-81]
  • مشکلات رفتاری اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 140-153]
  • مکانیسمهای دفاعی مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 54-72]

ن

  • ناتوانی یادگیری نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 25-42]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 6-24]
  • ناتوانی یادگیری اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 40-58]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 18-37]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 54-72]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 45-60]
  • ناتوانی یادگیری مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 82-102]
  • ناتوانی یادگیری مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 124-139]
  • ناتوانی یادگیری املا اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 45-60]
  • ناتوانی یادگیری ریاضی اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 92-106]
  • ناتوانی یادگیری ریاضی فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 61-81]
  • ناتوانی یادگیری عصب روان شناختی اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 53-77]
  • ناتوانی های یادگیری اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 6-24]
  • ناتوانی های یادگیری اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 43-52]
  • ناتوانی های یادگیری مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 6-17]
  • ناتوان یهای یادگیری و دان شآموز مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 107-119]
  • نارسایی نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 25-42]
  • نارساخوان تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 38-53]
  • نارساخوانی تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 25-39]
  • نارساخوانی مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 103-123]
  • ناگویی خلقی مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 6-24]
  • نیم رخ جنسیتی مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 6-27]
  • نوروفیدبک اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1392-1391، صفحه 123-158]

و

  • والدین کودکان ناتوان از یادگیری مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1392-1391، صفحه 120-137]
  • وجدان تحصیلی مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392-1391، صفحه 18-37]
  • ویژگی های رفتاری مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 124-139]
  • ویژگیهای شخصیتی مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 82-102]

ه

  • هم بودی مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 6-27]
  • هوشهای گاردنر اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392-1391، صفحه 45-60]