• صفحه اصلی
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • فرایند پذیرش مقالات
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • سیاست‌های مجله
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 15، شماره 1، آذر 1404، صفحه 7-94 
تعداد مقالات: 4
فراتحلیل اثربخشی مداخلات مبتنی بر هنر بر یادگیری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی دارای اختلالات یادگیری

10.22098/jld.2025.16898.2241

ابوالقاسم یعقوبی؛ فائزه ایرانی

  • مشاهده مقاله

اثربخشی آموزش سبک اسناد بر خودکارآمدی تحصیلی و راهبردهای خودتنظیمی در یادگیری دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص

10.22098/jld.2025.17867.2264

حسن گریباوی؛ احمد منصوری

  • مشاهده مقاله

مقایسه اثربخشی آموزش مبتنی بر مولفه‌های شناختی تفکر انتقادی و برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه دانش‌آموزان نارساخوان

10.22098/jld.2025.17871.2265

مهسا آرین نژاد؛ سیده علیا عمادیان؛ شعبان حیدری

  • مشاهده مقاله

ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های نارساخوانی با تأکید بر روندها، الگوها و جهت‌گیری آینده

10.22098/jld.2025.17405.2252

مهدی رضایی؛ محمود سنگری؛ محمدمهدی شریعت باقری

  • مشاهده مقاله

ناتوانی های یادگیری
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 15 (1404)
شماره 1
دوره 14 (1403)
دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 6 (1396-1395)
دوره 7 (1396)
دوره 5 (1395-1394)
دوره 4 (1394-1393)
دوره 3 (1393-1392)
دوره 2 (1392-1391)
دوره 1 (1391-1390)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب