آ
-
آهنگر قربانی، زهره
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
ا
-
ابوالمعالی الحسینی، خدیجه
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 75-109]
-
احمدی، صدیقه
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 70-89]
-
اخوان غلامی، مریم
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 70-89]
-
اسدالهی، مریم
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 7-25]
-
اسدزاده، حسن
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 75-109]
-
افشاری، علی
اثربخشی نرمافزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامهریزی و حافظهکاری شنیداری و دیداری) دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 26-48]
-
افشین، حسین
تأثیر رویکرد راهحل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 134-154]
ب
-
بارخدا، جمال
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 42-69]
-
بدری گرگری، رحیم
تأثیر رویکرد راهحل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 134-154]
-
بهپژوه، احمد
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 27-54]
پ
-
پیرانی، ذبیح
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 7-25]
-
پورتقیآبادی، حمیده
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 49-73]
چ
-
چاپاری ایلخچی، ثریا
اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 58-75]
ح
-
حاتمی، جواد
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 74-90]
-
حاجلو، نادر
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
-
حیدری، حسن
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 7-25]
خ
-
خیراتی، حمیده
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 27-54]
د
-
داوودی، حسین
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 7-25]
-
درتاج، فریبرز
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 75-109]
ر
-
رحمانی، علی
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 7-25]
-
رستگار، احمد
تأثیر ارائه آموزشهای تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 125-139]
-
رشیدی، جمال
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 112-133]
-
رضایی، رسول
اثربخشی نرمافزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامهریزی و حافظهکاری شنیداری و دیداری) دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 26-48]
-
رضایی، علی محمد
ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-124]
-
رضایی شریف، علی
مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامهریزی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی با دانشآموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 7-22]
-
روح الامینی، شکوفه
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطافپذیریشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
ز
-
زارکوئی پور، افسانه
مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 55-74]
-
زردی، بهمن
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 112-133]
-
زینعلی، شینا
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 38-57]
س
-
سادات، میرسبحان
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 74-90]
-
ساداتی فیروزآبادی، سمیه
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 26-37]
-
سامری، مریم
تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 91-111]
-
سپهری نسب، زهرا
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
-
سلیمی، جمال
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 42-69]
-
سلیمانی، مهران
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطافپذیریشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
ش
-
شریفی، سارا
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 108-125]
-
شریفی درآمدی، پرویز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 76-98]
ص
-
صادقی، عباس
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 38-57]
-
صیف، محمدحسن
تأثیر ارائه آموزشهای تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 125-139]
ط
-
طالعپسند، سیاوش
ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-124]
-
طالعپسند، سیاوش
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 49-73]
-
طاهری فرد، مینا
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربهای و پریشانی روانشناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 110-133]
ع
-
عیار رضایی، فریبا
تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 91-111]
-
عباسی، شهلا
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 26-37]
-
علیپور، محمد
اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 58-75]
-
علمردانی صومعه، سجاد
اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 58-75]
غ
-
غباری بناب، باقر
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 108-125]
-
غباری بناب، باقر
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 140-166]
-
غباریبناب، باقر
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 27-54]
ف
-
فرنام، علی
مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 55-74]
-
فروغی، زهرا
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 38-57]
ک
-
کامکاری، کامبیز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 76-98]
-
کرمپور محمدآبادی، حکمت
مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 55-74]
-
کهنسال، رقیه
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 155-175]
-
کیومرثی، فیروز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 76-98]
ل
-
لاله، حدیثه
مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامهریزی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی با دانشآموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 7-22]
م
-
متین، حسین
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 70-89]
-
مرادی، شهاب
ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 99-124]
-
مظاهری، محمدعلی
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 140-166]
-
مظلومیان، سعید
تأثیر ارائه آموزشهای تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 125-139]
-
معزز، رقیه
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 7-26]
-
ملاحسینی، مژده
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 140-166]
-
موحدی پور، ربابه
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 75-109]
ن
-
ناظمی، عالیه
مقایسه نارسایی هیجانی، تابآوری و همدلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 90-107]
-
نریمانی، محمد
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 112-133]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربهای و پریشانی روانشناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 110-133]
-
نسائی مقدم، بیان
بازتوانی ادراک شنیداری یک دانشآموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعهی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 133-151]
-
نصری، صادق
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 75-109]
-
نصرتی، فاطمه
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 108-125]
-
نصرتی، فاطمه
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 140-166]
-
نظیفی، مرتضی
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 49-73]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 7-25]
-
نعمتی، شهروز
تأثیر رویکرد راهحل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 134-154]
و
-
واقف، لادن
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطافپذیریشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-41]
ه
-
هاشمی، جواد
مقایسه نارسایی هیجانی، تابآوری و همدلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 90-107]
-
هاشمی، زهره
اثربخشی آموزش فنونهای ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 126-142]
-
هاشمی، زهره
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 155-175]
ی
-
یدالهی، الهه
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 74-90]
-
یعقوبی، ابوالقاسم
بازتوانی ادراک شنیداری یک دانشآموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعهی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 133-151]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد