• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اطلاعات آماری نشریه
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 12، شماره 2، اسفند 1401 
تعداد مقالات: 4
تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تاب‌آوری تحصیلی

10.22098/jld.2022.7608.1814

سجاد بشرپور؛ ساناز عینی

  • مشاهده مقاله

بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری

10.22098/jld.2023.12017.2055

متین سلطانی؛ محمد نریمانی؛ توکل موسی زاده

  • مشاهده مقاله

محتوای دیجیتال مناسب برای افراد نارساخوان: مرور سیستماتیک

10.22098/jld.2023.7067.2042

هانیه کلانتری دهقی

  • مشاهده مقاله

مقایسه ناگویی خلقی، شفقت به خود و کمک‌طلبی تحصیلی در بین دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه و عادی

10.22098/jld.2023.7584.1811

شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ زهرا ارکانی

  • مشاهده مقاله

ناتوانی های یادگیری
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 12 (1400-1401)
شماره 2
شماره 1
دوره 11 (1400 - 1401)
دوره 10 (1400-1399)
دوره 9 (1399-1398)
دوره 8 (1398-1397)
دوره 7 (1397-1396)
دوره 6 (1396-1395)
دوره 5 (1395-1394)
دوره 4 (1394-1393)
دوره 3 (1393-1392)
دوره 2 (1392-1391)
دوره 1 (1391-1390)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب