ا
-
ابوالقاسمی، عباس
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 72-93]
-
اسماعیل بیگی، منیره
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبردهای حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
-
اسمعیلی، مریم
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-34]
-
افشاری، علی
اثربخشی طرحواره درمانی بر رفتارهای ایذایی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
-
اکبری چرمهینی، صغری
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 76-99]
-
ایل بیگی قلعه نی، رضا
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 72-93]
-
امامی، تکتم
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]
-
امانی، المیرا
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
ب
-
باعزت، فرشته
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 68-86]
-
باقرپور، معصومه
تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 40-54]
-
بیگدلی، ایمان ا..
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
-
بوستان زر، رعنا
طراحی برنامه مداخلهای توجه متمرکز و تقسیمشده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
پ
-
پیشدار، فاطمه
تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 55-71]
ت
-
تکلوی، سمیه
مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
-
توکلی، مسعود
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
ج
-
جناآبادی، حسین
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-67]
ح
-
حبیبی کلیبر، رامین
اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 27-39]
-
حیدری، حسن
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
-
حیدری، حسن
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 57-76]
-
حیدری، حسن
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-41]
-
حسینی، سید مجتبی
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]
-
حسینی، فریده سادات
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 130-160]
خ
-
خادمی، علی
بررسی تطبیقی کمخونی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 119-135]
-
خالق خواه، علی
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
-
خالق خواه، علی
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-41]
-
خدا مهری شیجانی، فاطمه
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
-
خسرو جاوید، مهناز
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
د
-
دلاوری، مهدی
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبردهای حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
-
دمرچلی، نسیم
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 100-118]
ر
-
رضایی، سعید
طراحی برنامه مداخلهای توجه متمرکز و تقسیمشده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
-
رضایی، علیمحمد
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
-
رضایی، علیمحمد
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-34]
-
رضاپورمیرصالح، یاسر
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبردهای حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
ز
-
زارع، اعظم
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 57-76]
س
-
سرگلزایی، مرتضی
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-67]
-
سلیمانی، زهرا
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 68-86]
-
سنایی، نادره
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 130-147]
-
سهرابی، مهدی
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]
ش
-
شادمهری، مرضیه
تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 55-71]
-
شبان، فرناز
اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 27-39]
-
شیری، اسماعیل
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
-
شیری، ولی
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
-
شریفی جندانی، حمیدرضا
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-104]
-
شیرمحمدی، فرهاد
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 100-118]
ص
-
صیدانلو، توران
تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 40-54]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
اثربخشی روش درمان حساسیتزدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 110-129]
ط
-
طهماسبی بروجنی، شهزاد
تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 55-71]
ع
-
عباسی، بیتا
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-104]
-
عبدالحسینزاده، عباس
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
-
عبدالقادری، ماریه
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
-
عرب، علی
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-67]
-
علیپور، شیوا
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-41]
-
علیپور کتیگری، شیوا
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
-
علیزاده فرد، سوسن
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 105-129]
غ
-
غفاری، مجید
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 68-86]
ف
-
فدایی، الناز
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
-
فرید، ابوالفضل
اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 27-39]
-
فرشی، آمنه
مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
-
فلاحی، مهناز
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
ق
-
قاضی نژاد، نیکو
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 130-147]
-
قدیریان، سمانه
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 76-99]
ک
-
کافی، موسی
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
-
کاکاوند، علیرضا
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 100-118]
-
کدیور، پروین
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 91-109]
-
کرامتی، هادی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 91-109]
-
کشاورز افشار، حسین
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 130-147]
-
کیهانی، فاطمه
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]
م
-
محمدی، مریم
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 57-76]
-
محمّدی، نسیم
اثربخشی روش درمان حساسیتزدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 110-129]
-
محمدعلی لواسانی، محسن
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 91-109]
-
محمدیفر، محمدعلی
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
-
محمدیفر، محمدعلی
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-34]
-
مرادی، مسعود
اثربخشی روش درمان حساسیتزدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 110-129]
-
مرادی ثانی، رعنا
بررسی تطبیقی کمخونی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 119-135]
-
میریاری، صاده
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-104]
-
میرمهدی، رضا
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
-
موسوی پور، سعید
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 76-99]
ن
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 72-93]
و
-
وفا، زهرا
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 130-160]
ه
-
هاشمی، زهره
اثربخشی طرحواره درمانی بر رفتارهای ایذایی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد