نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، عباس اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 72-93]
  • اسماعیل بیگی، منیره بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
  • اسمعیلی، مریم تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-34]
  • افشاری، علی اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]
  • اکبری چرمهینی، صغری تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 76-99]
  • ایل بیگی قلعه نی، رضا اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 72-93]
  • امامی، تکتم اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]
  • امانی، المیرا مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]

ب

  • باعزت، فرشته اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 68-86]
  • باقرپور، معصومه تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 40-54]
  • بیگدلی، ایمان ا.. اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
  • بوستان زر، رعنا طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]

پ

  • پیشدار، فاطمه تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 55-71]

ت

  • تکلوی، سمیه مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • توکلی، مسعود مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]

ج

  • جناآبادی، حسین اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-67]

ح

  • حبیبی کلیبر، رامین اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 27-39]
  • حیدری، حسن اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
  • حیدری، حسن اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 57-76]
  • حیدری، حسن مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-41]
  • حسینی، سید مجتبی اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]
  • حسینی، فریده سادات بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 130-160]

خ

  • خادمی، علی بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 119-135]
  • خالق خواه، علی اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
  • خالق خواه، علی مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-41]
  • خدا مهری شیجانی، فاطمه تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
  • خسرو جاوید، مهناز تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]

د

  • دلاوری، مهدی بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]
  • دمرچلی، نسیم مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 100-118]

ر

  • رضایی، سعید طراحی برنامه مداخله‌ای توجه متمرکز و تقسیم‌شده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 7-25]
  • رضایی، علی‌محمد اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
  • رضایی، علی‌محمد تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-34]
  • رضاپورمیرصالح، یاسر بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبرد‌های حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 77-90]

ز

  • زارع، اعظم اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 57-76]

س

  • سرگلزایی، مرتضی اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-67]
  • سلیمانی، زهرا اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 68-86]
  • سنایی، نادره بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 130-147]
  • سهرابی، مهدی اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]

ش

  • شادمهری، مرضیه تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 55-71]
  • شبان، فرناز اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 27-39]
  • شیری، اسماعیل مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
  • شیری، ولی مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
  • شریفی جندانی، حمیدرضا بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-104]
  • شیرمحمدی، فرهاد مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 100-118]

ص

  • صیدانلو، توران تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 40-54]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 110-129]

ط

  • طهماسبی بروجنی، شهزاد تأثیر فعالیت‌بدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانش‌آموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 55-71]

ع

  • عباسی، بیتا بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-104]
  • عبدالحسین‌زاده، عباس اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
  • عبدالقادری، ماریه تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
  • عرب، علی اثر بخشی شیوه‌های آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس‌پرتی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-67]
  • علیپور، شیوا مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظم‌دهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 21-41]
  • علیپور کتیگری، شیوا اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
  • علیزاده فرد، سوسن اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 105-129]

غ

  • غفاری، مجید اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 68-86]

ف

  • فدایی، الناز مقایسه ی برنامه‌ریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 94-111]
  • فرید، ابوالفضل اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 27-39]
  • فرشی، آمنه مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 7-26]
  • فلاحی، مهناز تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]

ق

  • قاضی نژاد، نیکو بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 130-147]
  • قدیریان، سمانه تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 76-99]

ک

  • کافی، موسی تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 61-75]
  • کاکاوند، علیرضا مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان‌ [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 100-118]
  • کدیور، پروین اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 91-109]
  • کرامتی، هادی اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 91-109]
  • کشاورز افشار، حسین بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 130-147]
  • کیهانی، فاطمه اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارت‌های حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 35-56]

م

  • محمدی، مریم اثربخشی بازی‌درمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 57-76]
  • محمّدی، نسیم اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 110-129]
  • محمدعلی لواسانی، محسن اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 91-109]
  • محمدی‌فر، محمدعلی اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 26-41]
  • محمدی‌فر، محمدعلی تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانه‌ای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساخت‌گرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 7-34]
  • مرادی، مسعود اثربخشی روش درمان حساسیت‌زدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 110-129]
  • مرادی ثانی، رعنا بررسی تطبیقی کم‌خونی در دانش‌آموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 119-135]
  • میریاری، صاده بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 87-104]
  • میرمهدی، رضا اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 42-60]
  • موسوی پور، سعید تأثیر بازی‌های آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 76-99]

ن

  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 72-93]

و

  • وفا، زهرا بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 130-160]

ه

  • هاشمی، زهره اثربخشی طرح‌واره‌ درمانی بر رفتارهای ایذایی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌های یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 7-20]