ا
-
احمدی، جاسم
اثربخشی ذهنآگاهی کودک محور بر کارکرد اجرایی، خودپنداره و خودنظمدهی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
احمدی، شهناز
مقایسهی تاثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 12-1]
-
اخوان تفتی، مهناز
پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 51-39]
-
الهیاری، رحمت اله
طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبانآموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]
ب
-
بشرپور، سجاد
تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
بهرامی پور، فریدون
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تابآوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 23-11]
-
بهرامی پور اصفهانی، منصوره
اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارتهای سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 38-24]
ج
-
جامعی، رقیه
فرا تحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 49-64]
-
جامعی، رقیه
فرا تحلیل اثربخشی بازی وارسازی بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
جانقربان لاریچه، زهرا
اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارتهای سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 38-24]
-
جعفری، محمد
فرا تحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 49-64]
-
جعفری، محمد
فرا تحلیل اثربخشی بازی وارسازی بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
جماعتی اردکانی، راضیه
پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 51-39]
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 65-76]
چ
-
چاری، محمد علی
اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
ح
-
حضرتی، یوسف
طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبانآموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]
ر
-
رحیمی، مرضیه
تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 12-24]
-
رضائی، بهاره
رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-52]
-
رفیع خواه، محسن
تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 12-24]
ز
-
زارع شریف، نسرین
بررسی اثربخشی غنیسازی ادراکی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
زمستانی، مهدی
رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-52]
س
-
سلطانی، متین
بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-11]
-
سلیمی، سمانه
اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
ش
-
شیخ الاسلامی، علی
مقایسهی تاثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 12-1]
-
شریفی، علی
تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 12-24]
-
شریفی، علی
بررسی اثربخشی غنیسازی ادراکی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ص
-
صادقزاده بلیل، نیما
مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 74-66]
ع
-
عابدی، سمیه
تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
عطادخت، اکبر
تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
علی صوفی، اله نظر
اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
عینی، ساناز
رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-52]
غ
-
غفاری، مظفر
طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبانآموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]
ف
-
فرامرزی، سالار
بررسی اثربخشی غنیسازی ادراکی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
فولادی، اصغر
طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبانآموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]
ک
-
کاظمی، سجاد
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 65-76]
-
کاظمیان مقدم، کبری
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تابآوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 23-11]
-
کاظمیان مقدم، کبری
اثربخشی ذهنآگاهی کودک محور بر کارکرد اجرایی، خودپنداره و خودنظمدهی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
کیانی، محبوبه
فعالیت امواج مغزی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص: (مطالعه مروری سیستماتیک ) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 37-48]
م
-
مرادی، شهاب
بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانشآموزان دارای نارسانویسی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
معاضدیان، آمنه
بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانشآموزان دارای نارسانویسی [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
منادی، مرتضی
پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 51-39]
-
موسی زاده، توکل
بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-11]
ن
-
نخستین گلدوست، اصغر
مقایسهی تاثیر آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 12-1]
-
نریمانی، محمد
بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-11]
-
نریمانی، محمد
مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 74-66]
-
نریمانی، محمد
تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
-
نعمتی، شهروز
فرا تحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 49-64]
-
نعمتی، شهروز
فرا تحلیل اثربخشی بازی وارسازی بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 3، 1404]
و
-
واعظی، مرجان
بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانشآموزان دارای نارسانویسی [دوره 14، شماره 3، 1404]
ه
-
هارون رشیدی، همایون
اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تابآوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 23-11]
-
هارون رشیدی، همایون
اثربخشی ذهنآگاهی کودک محور بر کارکرد اجرایی، خودپنداره و خودنظمدهی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
ی
-
یحیی نژاد، مهدیه
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 65-76]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد