نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، جاسم اثربخشی ذهن‌آگاهی کودک محور بر کارکرد اجرایی، خودپنداره و خودنظم‌دهی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • احمدی، شهناز مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 12-1]
  • اخوان تفتی، مهناز پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 51-39]
  • الهیاری، رحمت اله طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبان‌آموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]

ب

  • بشرپور، سجاد تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • بهرامی پور، فریدون اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 23-11]
  • بهرامی پور اصفهانی، منصوره اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 38-24]

ج

  • جامعی، رقیه فرا تحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 49-64]
  • جامعی، رقیه فرا تحلیل اثربخشی بازی وارسازی بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • جانقربان لاریچه، زهرا اثربخشی پروتکل آموزشی والد-محور فرنکلین بر اختلالات پردازشی، مهارت‌های سازماندهی، کارکردهای اجرایی و حافظه کودکان ۸-۶ ساله دارای اختلال یادگیری مبتنی بر زبان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 38-24]
  • جعفری، محمد فرا تحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 49-64]
  • جعفری، محمد فرا تحلیل اثربخشی بازی وارسازی بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • جماعتی اردکانی، راضیه پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 51-39]
  • جناآبادی، حسین اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 65-76]

چ

  • چاری، محمد علی اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]

ح

  • حضرتی، یوسف طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبان‌آموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]

ر

  • رحیمی، مرضیه تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 12-24]
  • رضائی، بهاره رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-52]
  • رفیع خواه، محسن تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 12-24]

ز

  • زارع شریف، نسرین بررسی اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • زمستانی، مهدی رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-52]

س

  • سلطانی، متین بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-11]
  • سلیمی، سمانه اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]

ش

  • شیخ الاسلامی، علی مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 12-1]
  • شریفی، علی تاثیر بازی های ورزشی طراحی شده بر پایه مهارت های شناختی بر توجه و بازداری پاسخ کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 12-24]
  • شریفی، علی بررسی اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1404]

ص

  • صادقزاده بلیل، نیما مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 74-66]

ع

  • عابدی، سمیه تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • عطادخت، اکبر تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • علی صوفی، اله نظر اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • عینی، ساناز رابطه حساسیت به طرد با مشکلات رفتاری عاطفی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری: نقش میانجی تنظیم هیجان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 65-52]

غ

  • غفاری، مظفر طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبان‌آموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]

ف

  • فرامرزی، سالار بررسی اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • فولادی، اصغر طراحی مدل ناتوانی یادگیری زبان‌آموزان در زبان دوم بر اساس فراخنای ادراکی، توجه مکانی و چرخش ذهنی [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 25-36]

ک

  • کاظمی، سجاد اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 65-76]
  • کاظمیان مقدم، کبری اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 23-11]
  • کاظمیان مقدم، کبری اثربخشی ذهن‌آگاهی کودک محور بر کارکرد اجرایی، خودپنداره و خودنظم‌دهی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • کیانی، محبوبه فعالیت امواج مغزی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص: (مطالعه مروری سیستماتیک ) [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 37-48]

م

  • مرادی، شهاب بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانش‌آموزان دارای نارسانویسی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • معاضدیان، آمنه بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانش‌آموزان دارای نارسانویسی [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • منادی، مرتضی پدیده رهاشدگی در دانش آموزان نارساخوان: درک پیامدهای بلندمدت غفلت از دانش آموزان نارساخوان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 51-39]
  • موسی زاده، توکل بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-11]

ن

  • نخستین گلدوست، اصغر مقایسه‌ی تاثیر آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر اشتیاق تحصیلی در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 12-1]
  • نریمانی، محمد بررسی اثر بخشی آموزش راهبرد های خود تعلیمی کلامی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 1-11]
  • نریمانی، محمد مقایسه سبک های تفکر و بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 74-66]
  • نریمانی، محمد تدوین برنامه ارتقاء سواد بدنی - حرکتی و بررسی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در کودکان با ناتوانی یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]
  • نعمتی، شهروز فرا تحلیل اثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم هیجان بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 49-64]
  • نعمتی، شهروز فرا تحلیل اثربخشی بازی وارسازی بر اختلالات یادگیری خاص [دوره 14، شماره 3، 1404]

و

  • واعظی، مرجان بررسی اثربخشی آموزش موسیقی بر توانایی زبان نوشتاری، توجه پایدار و بازداری پاسخ دانش‌آموزان دارای نارسانویسی [دوره 14، شماره 3، 1404]

ه

  • هارون رشیدی، همایون اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر ادراک خود، کفایت اجتماعی و تاب‌آوری کودکان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 23-11]
  • هارون رشیدی، همایون اثربخشی ذهن‌آگاهی کودک محور بر کارکرد اجرایی، خودپنداره و خودنظم‌دهی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 14، شماره 3، 1404]

ی

  • یحیی نژاد، مهدیه اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 14، شماره 2، 1403، صفحه 65-76]