آ
-
آموزش دقت
تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 91-111]
-
آموزش ریاضی
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
-
آموزش راهبردهای خودتنظیمی
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربهای و پریشانی روانشناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
-
آموزش مهارتهای شناختی
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]
ا
-
ابزار سنجش اختلال زبان نوشتاری
ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-124]
-
اجتناب تجربی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربهای و پریشانی روانشناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
-
اختلالات یادگیری
تأثیر ارائه آموزشهای تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 125-139]
-
اختلال یادگیری
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]
-
اختلال یادگیری
ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-124]
-
اختلال یادگیری خاص
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربهای و پریشانی روانشناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
-
اختلال یادگیری خاص خواندن
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطافپذیریشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-41]
-
اختلال یادگیری دیکته
تأثیر ارائه آموزشهای تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 125-139]
-
اختلال یادگیری ویژه
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
اختلال یادگیری ویژه
تأثیر رویکرد راهحل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 134-154]
-
اختلال یادگیری و مادران
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
-
اختلال املا
بازتوانی ادراک شنیداری یک دانشآموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعهی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 133-151]
-
اختلال ریاضی
مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامهریزی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی با دانشآموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
-
اختلال نارساخوانی
اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 58-75]
-
اختلالهای یادگیری غیرکلامی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
-
ادراک شنیداری
بازتوانی ادراک شنیداری یک دانشآموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعهی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 133-151]
-
اشکالات دستخط
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
-
اضطراب و دلهره
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
-
اعتباریابی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
-
افسردگی
اثربخشی آموزش فنونهای ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 126-142]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر رویکرد راهحل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 134-154]
ب
-
بازتوانی
بازتوانی ادراک شنیداری یک دانشآموز پایه سوم ابتدایی با مشکل اختلال املا: مطالعهی موردی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 133-151]
-
باورهای فراشناختی
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
-
برنامهریزی شناختی
مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامهریزی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی با دانشآموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
-
بهبود عملکرد تحصیلی
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
-
پایه سوم ابتدایی
ساخت و اعتباریابی آزمون اختلال زبان نوشتاری برای پایه تحصیلی سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 99-124]
-
پریشانی روانشناختی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش اجتناب تجربهای و پریشانی روانشناختی نوجوانان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 110-133]
-
پیشرفت تحصیلی دیکته
تأثیر ارائه آموزشهای تخصصی اختلالات یادگیری به معلمان بر پیشرفت تحصیلی دیکته در میان دانشآموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 125-139]
-
پوشش و مقایسه
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
ت
-
تاب آوری
مقایسه نارسایی هیجانی، تابآوری و همدلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
-
تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز tDCS
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطافپذیریشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-41]
-
تست نما
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
-
تعامل والد–کودک
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 70-89]
-
تکنیکهای فراشناختی و ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش فنونهای ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 126-142]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 70-89]
-
توانایی خواندن
تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 91-111]
-
تواناییهای شناختی
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]
-
توانبخشی شناختی
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
توجه
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
-
توجه انتخابی
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
توجهانتخابی و انعطافپذیری
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای مغز (tDCS) بر توجه-انتخابی و انعطافپذیریشناختی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص خواندن [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 23-41]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
-
حافظهیکاری
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
حمایت اجتماعی
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
خ
-
خودپنداره کودکان
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
-
خودنظارتی توجه
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
د
-
دانشآموزان
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
-
دانشآموزان
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
دانشآموزان ابتدایی
مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 55-74]
-
دانشآموزان پایۀ اول
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
-
دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی
مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 55-74]
ر
-
راهبرد کپی
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
-
راهبردهای فراشناختی
مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامهریزی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی با دانشآموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
-
رواسازی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
-
روش بازخورد مثبت به خود
اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 58-75]
-
رویکرد راهحل محور
تأثیر رویکرد راهحل محور بر انگیزش تحصیلی در بین کودکان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 134-154]
س
-
سبک والدگری
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
-
سرزندگی تحصیلی
نقش خودپنداره کودکان، حمایت اجتماعی خانواده و سبک والدگری در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 112-133]
-
سنجش استثنایی
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
ش
-
شناختی
مقایسه راهبردهای یادگیری شناختی، فراشناختی و برنامهریزی شناختی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی با دانشآموزان عادی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 7-22]
-
شناخت اجتماعی
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
ع
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
-
عملکرد تحصیلی
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
-
عملکرد خواندن
اثر بخشی روش بازخورد مثبت به خود در درمان مشکل دانشآموزان نارساخوان [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 58-75]
-
عملکردهای کلی حافظه
مقایسه عملکردهای حافظه فعال شنیداری، دیداری-فضایی و بلندمدت در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی و بهنجار [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 55-74]
غ
-
غنای محیط
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
ف
-
فراتحلیل
اثربخشی حافظه فعال بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص: یک مطالعه فراتحلیل [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 7-26]
-
فراوانی
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
-
فهم عدد
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی نرمافزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامهریزی و حافظهکاری شنیداری و دیداری) دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 26-48]
-
کنشهای اجرایی
تأثیر آموزش مهارتهای شناختی بر کنشهای اجرایی و تواناییهای شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 38-57]
م
-
مداخله
تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 140-166]
-
مدرسه
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
-
مشکلات خواندن
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
-
مشکلات خواندن
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 26-37]
-
مشکلات خواندن
اثربخشی آموزش خودنظارتی توجه بر عملکرد تحصیلی و توجه در دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 27-54]
-
مشکلات درک فضایی
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
-
مشکلات ریاضی
تحلیل و رتبهبندی مهمترین مؤلفههای ناتوانی یادگیری در بین دانشآموزان [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 42-69]
-
مقیاس تشخیصی
ساخت، اعتباریابی و رواسازی مقیاس تشخیص اختلال های یادگیری غیرکلامی [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 75-109]
-
مقطع ابتدایی
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
-
مهارت های خواندن
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر تعامل والد-کودک مادران دارای فرزند با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 70-89]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 26-37]
-
ناتوانی یادگیری
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
-
ناتوانی یادگیری
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
-
ناتوانی املا
تأثیر راهبرد کپی، پوشش و مقایسه بر بهبود املای دانش آموزان ابتدایی با ناتوانی نوشتن [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 49-73]
-
ناتوانیهای یادگیری
مقایسه نارسایی هیجانی، تابآوری و همدلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
-
نارساخوان
مقایسه غنای محیطی مدرسه بین کودکان بهنجار و مبتلا به اختلالهای یادگیری 9 تا 12 ساله [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 74-90]
-
نارساخوانی
اثر بخشی آموزش توانبخشی شناختی بر حافظه کاری و توجه انتخابی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
نارساخوانی
اثربخشی نرمافزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامهریزی و حافظهکاری شنیداری و دیداری) دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 26-48]
-
نارساخوانی
تأثیر آموزش دقت بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 91-111]
-
نارسایی هیجانی
مقایسه نارسایی هیجانی، تابآوری و همدلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
-
نرم افزار ساند اسمارت
اثربخشی نرمافزار ساند اسمارت بر کارکردهای اجرایی (توجه متمرکز، توانایی سازماندهی و برنامهریزی و حافظهکاری شنیداری و دیداری) دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 26-48]
-
نسخهی دوم مقیاس سنجش هوش رینولدز
ویژگیهای روانسنجی نسخه دوم مقیاسهای سنجش هوش رینولدز در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 76-98]
-
نشخوار فکری
اثربخشی آموزش فنونهای ذهن آگاهی انفصالی و آموزش توجه بر بهبود افسردگی و نشخوار فکری در مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 126-142]
-
نشخوار فکری
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
-
نگرانی
مقایسه باورهای فرا شناختی، نشخوار فکری، نگرانی و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 4، 1398-1397، صفحه 155-175]
-
نگرش نسبت به مدرسه
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر نگرش نسبت به مدرسه در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 8، شماره 3، 1398-1397، صفحه 7-25]
-
نوع
تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 108-125]
ه
-
همدلی
مقایسه نارسایی هیجانی، تابآوری و همدلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 8، شماره 1، 1398-1397، صفحه 90-107]
ی
-
یکپارچگی حسی - حرکتی
اثربخشی درمان یکپارچگی حسی - حرکتی بر مشکلات خواندن در دانش-آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 8، شماره 2، 1398-1397، صفحه 26-37]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد